Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Sfred+

Laat zien, Laat zien, Laat zien, Laat zien, Laat zien. X(

• Sfred+

Appelstroop, dat is lang geleden dat ik dat gegeten heb. Toch weer eens naar Nederland.

• Gonnie

Jouw foto is waarschijnlijk getoetst door mensen met een nuchter verstand, en sorry maar ik vind jou echt niet een mens met een nuchter verstand, jij hebt te veel om het maar voorzichtig uit te drukken , een zeer fantasierijke verstand, wat niet parallel loopt met de werkelijkheid.

• Sietse 45

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> of de dominee moet even op de koffie komen nu dat

> is maar 1keer in het jaar

>

> Neemt hij dan een lekkerbekje mee of zijn

> donatiebus?

Hij kreeg koffie alleen nadat hij weer vertrok kwam ik er achter dat de koffie melk niet meer goed was,

had maar een bakkie gehad was waarschijnlijk genoeg toen die keer.:D

• Gonnie

:D Zo is het toevallig ook nog eens een keer.!

• Sfred+

Gods ondoorgrondelijke wegen, ik mag die god wel zo nu en dan :D:D:D

• Sfred+

Ach Gonnie wat maakt dat nu uit. Mensen met een vrolijke levendige fantasie is beter dan een stelletje zwart kijkers.

• Frederik D

Omdat hij is gaan nadenken. Gewoon kritisch nadenken en je eigen subjectiviteit daarbij niet ontzien.

Wat is er met jou gebeurd dat jij nog steeds gelooft?

• Frederik D

Dus jij let erop dat je niet te kritisch nadenkt? Straf je jezelf als jij jezelf erop betrapt dat je kritisch en rationeel bent?

• David

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Is dat erg dan? De beste man geeft gewoon eerlijk

> zijn mening hoe hij er nu over denkt.

Ik zou het vreselijk vinden om tot de conclusie te komen dat je geloof je niet veel meer brengt dan het besef van de zinloosheid van het leven.

Het doel van een gelovige is niet dit leven maar een perfect eeuwig leven

Nu hij dat uitzicht niet meer heeft is hij niet verder gekomen dan de zin van het leven van een ongelovige

David ;)