Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Ellen-Josee

Tja dat is een kwestie van persoonlijke smaak.

• Sfred+

Meid hou op, net bijgekomen in het ziekenhuis van een aanval van Dengue fever (knokkelkoorts) met een lichtelijke verhoging van 40.8 op zijn toppunt ..

Aad? Welke Aad, ik ken er aan paar.

• Ellen-Josee

Ik heb wel eens een foto geplaatst en die is uitbundig getoetst en niets demonisch gevonden.

Als je hem toen opgeslagen had had je er nu niet om hoeven vragen.

Of misschien wilde je hem helemaal niet opslaan, omdat ik er wel leuk uitzie :)

• Ellen-Josee

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Meid hou op, net bijgekomen in het ziekenhuis van

> een aanval van Dengue fever (knokkelkoorts) met

> een lichtelijke verhoging van 40.8 op zijn toppunt

Hm dat is niet mis..

> ..

>

> Aad? Welke Aad, ik ken er aan paar.

Aad van Adelaar (achternaam).

Hij had een Taise vrouw, die is een jaar geleden overleden.

• Sfred+

wat blijft over als Hij niet bestaat?

Genoeg, vraag maar een een ongelovige. Ik ken wel meer christen die niet in het hiernamaals geloven en die ook geloven dat de aarde wel ietsje ouder is dan 6000 jaar en ook niet vies zijn van de evolutietheorie Van die vervelde vent Charles Darwin, die aardig wat roet in het eten heeft gegooid van het scheppingsverhaal.

• Sfred+

Zegt mij zo 1, 2, 3 niets. Maar ik moet je wel eerlijk bekennen dat veel Nederlanders hier een Thaise vrouw hebben? Ik zal maar niet zeggen dat ik een Thaise vrouw heb en een Nl vriendin, ik denk niet dat hier in goede aarden valt. Dus niet verder vertellen hoor, belooft? ;)

• Sfred+

of de dominee moet even op de koffie komen nu dat is maar 1keer in het jaar

Neemt hij dan een lekkerbekje mee of zijn donatiebus?

• Ellen-Josee

Nou mijn neef was getrouwd met haar en ze hadden ook een zoontje nu 13 jaar, verder hadden ze in Thailand ook een huis en natuurlijk haar familie.

En nee ik vertel het niet verder en ja de Adelaars zijn een dynamisch onderdeel van mijn familie.

• Sfred+

Moet je deze foto eens bekijken.

http://static2.ad.nl/static/photo/2012/2/12/0/20120202183449/media_xll_1100235.jpg

• Sfred+

ja de Adelaars zijn een dynamisch onderdeel van mijn familie.

;)