Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Nada

Je weet niet wat deze man nog wel en niet gelooft, alleen hij weet dat.

Taalfout, Frederik is er dus gauw gewijzigd. :D

• theo

Frans Schreef:

——————————————————-

> Ik bewonder jouw objectiviteit, ben het niet

> helemaal eens, want je kan niet prediken uit een

> schrift waar je niet in geloofd.

En…hoe wil je controleren of iemand ALLES uit de bijbel letterlijk geloofd??

De meest verstokte “letterlijkgelovige”" zichzelf super bijbelvastgelovig noemende christen lapt ook veel aan zijn /haar laars.

Kijk, als je zegt,: Ik geloof niet (meer) in God , in een Opperwezen zoals ze vroeger zo mooi omschreven dan is het wel duidelijk maar zo gemakkelijk zit het doorgaans niet. Vandaar ook de talloze christelijke (splinter) groeperingen

• theo

Vaak gaat het wel in goed overleg hoor.

• Frederik D

Theo en ik verkeren geregeld in hogere kringen. Vandaar dus. Hij en ik bezoeken geregeld boer Ydse Ydsma en die woont op een hoge terp van wel 1,01 meter boven laagtij.

• Frederik D

Vast: geloofD. :)

• Nada

Gelukkig dan maar want het zou heel raar zijn als mensen die geloven dat iedereen gelijk is een ander die niet zo denkt als hun eruit smijt. Dat is niet te rijmen met het geloof zoals ik het kende.

• Nada

Bah, toch nog fout. Ik had iets met een f en een v en dat je dan een T schrijft. Hahaha. Punt voor jou. :)

• Frans

Nada Schreef:

——————————————————-

> Je weet niet wat deze man nog wel en niet gelooft, alleen hij weet dat.

>

Nee, ik kan niet verdergaan dan op zijn eigen woorden.

> Taalfout, Frederik is er dus gauw gewijzigd. :D

B)

• Boris

• Nada

Dat is wel zo, en is ook zoals ik een beetje zit te worstelen. Ik geloof niet meer dat geloof van mijn ouders. Ik weet even niet meer wat dan wel. Maar daarom hoop ik niet dat ik ineens niets meer ben voor de mensen die me altijd accepteerden.