Misschien stelt die Carel ter Linden het helemaal niet op prijs dat er voor hem gebeden wordt. Wat een arrogantie zeg.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlPeri je kunt je pijlen beter richten op bv CU, Frederik en Gonnie om er zomaar een paar te noemen das wat dichter bij huis, daarna als de groep al groter is kunnen we bv voor de moslims, indiaanen, eskimo's, afrikanen bidden, dan wordt het pad vanzelf breder naar de hemel toe.
Misschien kunnen we wel een revolutie teweeg brengen via dit prikbord, als dan alles meezit hoeven de 7 zegels ook niet verbroken te worden zoals vermeld staat in Openbaring en als we nog beter ons best doen komt de ac ook niet op het toneel.
Peri droom lekker verder kerel
Mee eens Theo. Misschien leeft deze man wel heel goed en doet goede dingen alleen gelooft hij niet meer dat hij God ziet na zijn dood. En dan moeten wij massaal gaan bidden. Ik vind het echt vreselijk arrogant.
En die opmerking dat hij iets demonisch heeft zegt heel veel over de prikker en niets over die man.
David Schreef:
——————————————————-
> Sfred+ Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Is dat erg dan? De beste man geeft gewoon
> eerlijk
> > zijn mening hoe hij er nu over denkt.
>
> Ik zou het vreselijk vinden om tot de conclusie te
> komen dat je geloof je niet veel meer brengt dan
> het besef van de zinloosheid van het leven.
> Het doel van een gelovige is niet dit leven maar
> een perfect eeuwig leven
> Nu hij dat uitzicht niet meer heeft is hij niet
> verder gekomen dan de zin van het leven van een
> ongelovige
>
> David
Het doel van dit leven is het hiernamaals???
Hoe kom je durop.
Schreef ik net elders dat geloven heilzaam dient te zijn voor het hier en nu voor de persoon in kwestie EN de naaste ….
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Mij is niets bekend van een foto van jou.
Wat heb jij een mazzel, jongen.
>
> Door wie is jouw uiterlijk getoetst? Vast niet
> door God of één van zijn echte gelovigen want
> God ziet het hart aan en niet het uiterlijk en de
> uiterlijke schijn.
>
> Reuze knap overigens van jou dat jij mensen kunt
> beoordelen op hun uiterlijk. Mij is dat niet
> gelukt. En anderen die getest zijn, is dat ook
> niet gelukt.
Zeer goed opgemerkt.
De vraag werpt zich natuurlijk wel op of een dominee ( in het algemeen dus) die niet meer in een God, een Vader in de hemel kan geloven een gemeente zou moeten dienen.
Iemand monddood willen maken omdat diegene niet kan/wil geloven als Peri is natuurlijk niet aan de orde.
Als “”zo'n nietgelovige dominee“” door het land trekt met lezingen heeftie toehoorders en daar zitten mensen bij die OPademen en verzuchten: Eindelijk iemand die mijn diepste gevoelens en mijn twijfels over al het aan mij geleerde begrijpt.
Mar goed, volgens Peri zijn er sowieso maar een paar zuivergelovigen, een handjevol.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?