Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gaza

• Sfred+

(tu)

• Sfred+

Met dit vergelijk kan ik je nooit meer voor vol aanzien.

• Frans

Eliyahu Schreef:

——————————————————-

> Hamas heeft wel duidelijk in hun handvest staan dat ze Israel willen vernietigen.

>

> Dat ze de ook even alle joden willen vermoorden schreeuwen ze ook van de daken.

>

> Dus mensen die daarop stemmen en ze aan de macht helpen, daar heb ik echt geen medelijden mee. Die oogsten wat ze gezaaid hebben.

Je weet best hoe mensen meegesleept kunnen worden door politiek, ze zijn niet allemaal slecht, ze zijn dom en laten zich door de propaganda meeslepen, net als hier.

Hoe meer ze doden onder hun volk zien hoe meer haat er komt, want het bevestigd die propaganda.

Oogsten werkt bij allemaal hetzelfde.

• Frans

Opdat je geen verkeerd beeld van mijn zogenaamde ‘naïeve’ reacties zou krijgen. Mijn jonge leven is een hel geworden door wat de Duitsers mijn vader hadden aangedaan, tot zijn dood in 2004 kreeg niemand dat hersteld.

Al wat ik weet is dat geen enkele vorm van haat, of ‘oog om oog, tand om tand’ (ik weet dat er in de bijbel over gepraat wordt) ooit iets positiefs heeft teweeggebracht.

Andermans haat kan niet met haat opgelost worden. Een koninkrijk dat tegen zichzelf gekeerd is gaat kapot.

• Frans

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Met dit vergelijk kan ik je nooit meer voor vol aanzien.

Dat is je goed recht, ik zou toch maar eens kijken hoe het met Hitler in zijn jongere jaren verlopen is en hoe dat zich heeft opgebouwd, niet voor mij, maar voor jezelf.

• 'en passant'

nihil

• Eliyahu

Marith Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor, het is de schuld van de kolonisten….de

> bezetter dus.

Bs'd

Wat klets je nou toch dom. Gaza is al jaren niet meer bezet.

• 'en passant'

nihil

• 'en passant'

nihil

• Frederik D

Ik ben niet gek, hoor.

Israël mept keihard terug. En het tuig van de nazi-Hamas verschanst zich tussen de kinderen. Denk daar maar eens aan.

Er zijn meer Duitsers dan westerse geallieerden in de WW II gesneuveld. Waren de Duitsers daarom goed?