Ok, ik ben overigens geen jodenhater, integendeel.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlSfred+ Schreef:
——————————————————-
> Dat kwam bij mij wel even anders, over gezien de opmerkingen die je maakte richting Israël.
Meer over wie er allemaal achter zit, vooral Amerika. Zij hebben Israël erg nodig in dat gebied, anders zouden ze kunnen verrekken.
Amerika deed niets voor de joden vlak voor de oorlogII en in het begin ervan terwijl ze van alle vervolgingen op de hoogte waren, ze namen vluchtelingen op ja, maar deden niets ter plaatse. Nu komen ze wel overal tussen.
Nederlanders stuurde voor de oorlog de Duitse joden terug naar Duitsland die zich melden bij de grens, er werden er maar weinig toegelaten, ze werden veelal als ongewenst vreemdeling bestempeld. Tijdens de bezetting was Nederland zeer goed bezig om de bevolkingsregisters over te dragen aan de Duitsers, inclusief met de stempel J op de geboorteaktes. Ik hoef je niet uit te leggen wat de J betekende, neem ik aan?
Altijd eerst naar je eigen landje kijken voor dat je een ander land veroordeeld.
Zij hebben tegenwoordig echt niet meer Israël nodig. Net als GB nog Gibraltar nodig heeft, het is allemaal achterhaald door de technologie, geloof het of niet.
Sfred+ Schreef:
——————————————————-
> Nederlanders stuurde voor de oorlog de Duitse
> joden terug naar Duitsland die zich melden bij de
> grens, er werden er maar weinig toegelaten, ze
> werden veelal als ongewenst vreemdeling
> bestempeld. Tijdens de bezetting was Nederland
> zeer goed bezig om de bevolkingsregisters over te
> dragen aan de Duitsers, inclusief met de stempel J
> op de geboorteaktes. Ik hoef je niet uit te leggen
> wat de J betekende, neem ik aan?
Ja dat klopt. Ik heb die geboorteaktes met een J nog nagekeken bij het Geneatologisch Centrum in Den Haag toen ik op zoek was naar mijn familie.
>
> Altijd eerst naar je eigen landje kijken voor dat
> je een ander land veroordeeld.
>
> Zij hebben tegenwoordig echt niet meer Israël
> nodig. Net als GB nog Gibraltar nodig heeft, het
> is allemaal achterhaald door de technologie,
> geloof het of niet.
Ben ik met je eens.
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?