De illuminati. Hoera, daar zijn ze !!!
Het complot der complotten.
En wie zitten achter de illuminati? Jawel, de buitenaardse hagedissen.
Maar uh, even tussen ons. Je hebt zelfs geen spoortje bewijs voor je Niburu-beweringen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlalle messen geslepen en de standpunten goed ingenomen??
En….WIE heeft zijn/haar “tegenstander”" (een heel klein beetje??) kunnen overtuigen van zijn /haar eigen gelijk?
Ik heb in deze draad bijna niks gelezen en dat ben ik ook niet van plan maar ben wel een beetje nieuwsgierig naar bovenstaande.
——————
Nou inderdaad theo… ik dacht eerst dat…..maar dankzij de zinvolle en goed onderbouwde bijdragen van…… denk ik er nu wel een beetje anders over.
—————–
Zoiets bedoel ik dus.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> De illuminati. Hoera, daar zijn ze !!! Het complot der complotten.
>
> En wie zitten achter de illuminati? Jawel, de buitenaardse hagedissen.
>
> Maar uh, even tussen ons. Je hebt zelfs geen spoortje bewijs voor je Niburu-beweringen.
Nee, dat heb ik ook niet. Wel denk ik soms, ‘Waar rook is, is vuur’.
Net als Theo veroordeel jij Wilders veel te vlug en op foutieve gronden.
Maar ja, er is dan ook sprake van een demagogische anti-Wilders-hetze, bijvoorbeeld door die afgetreden trut van Groen Links, Jolande Sap. En vaak zijn zulke demagogen zwaar gesubsidieerd. Ze zitten in dure bestuurtjes van volkomen overbodige instellingen zoals die Doetje Terpstra.
Wilders wil zulke instellingen afschaffen. Maar de dure bestuurtjes willen dat niet en ageren daarom tegen Wilders.
Het mohammedanisme probeert de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen. Maar dat ontgaat jou en Theo. Een prentje van Mohammed en de mohammedaanse meute slaat op tilt en begint te moorden.
http://www.katie1.livardia.nl/upload/de_profeet_op_cartoon310106.gif
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?