Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gaza

• Sfred+

Neen ik zat op Pluto. Hoe oud ben jij?

• Sfred+

Inderdaad de smerige nazistische hamas gebruikt burgers/kinderen als wapenschild. Gonventie van Genève heeft zij nooit van gehoord, dat is wel duidelijk. hamas vergrijpt zich hier aan oorlogsmisdaden tegen burgers.

• Frans

Sorry, ik heb je een tijdje gevolgd met langzaam hogere wenkbrauwen, nu zou ik even op de plaats halt houden en overdenken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blauwhelm

• 'en passant'

nihil

• Frans

Ik wil niet zeggen dat ik het met hem op alle vlakken eens ben, maar wil wel eerlijk blijven, overigens heeft hij mij al voorgoed veroordeeld in een eerdere prik. ik wil je aanraden niet alleen je gelijk te willen halen, het is gewoon erg ingewikkeld en wij gewone mensen hebben niet alle informatie.

• Frederik D

En van Frans blijkbaar.

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> En van Frans blijkbaar.

Demoniseren wordt dit ook wel eens genoemd, ik ben niet een kenner, ik geef mijn mening zoals ik ze nu begrijp, net als jullie. Oordelen gaat uiteraard vlotter dan openstaan voor dingen.

• Frederik D

Meisje, meisje, meisje.

Jouw motto lijkt wel: als het nonsense is, dan geloof ik het.

Heb jij wel iets gelezen over de debunking van jouw ideeën over bijvoorbeeld HAARP?

• 'en passant'

nihil

• Frans

Natuurlijk wel, maar er is zoveel wat tegenstrijdig is, luister naar wat Gods Geest je ingeeft, nooit naar allerlei zogenaamd Christelijke sites, ze verleiden net als anti-geloofs.