Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Serieuze vraag al denken sommige hier van niet.

• ¥ Lotje ­­¥

ja maak mij wat uit . of er nou de staat of moet zijn DER . Die moordenaar van die meisjes . Je snapte het toch? nou antwoorden op de vraag . Waarom moest en wilde hij een Bijbel in zijn cel?

• Sfred+

Ik begrijp precies over wie jij het hebt en daarom moet ook lachen, in het geheel niet over de spelling of wat dan ook.

• Sfred+

Dat is uiteraard niet de enigste uitleg, dat kunnen we lezen ook hier in deze topic..

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Dat is uiteraard niet de enigste uitleg, dat

> kunnen we lezen ook hier in deze topic..

Ik heb niet alle reacties gelezen maar elke gelovige is in contact met God gekomen en is dat nog. Zelfs als het geen krachtige ervaring was/is heeft een gelovige toch de zekerheid dat het wel zo is. Dat staat in de Bijbel en christenen geloven in de Bijbelse waarheid.

• Gonnie

Wilde van der Sloot dat, of is het een regel in elke cel een bijbel.?

Zo was, of het nu nog is weet ik niet had je ook op hotel kamers altijd een bijbel.

• Sfred+

Dat wilden hij zelf en over een jaar wil hij een Koran, let maar op. ;)

• Sfred+

Oke, maar is die waarheid wel waarheid? Ja ik weet dat jullie dat als waarheid zien, maar is het absoluut de waarheid. Ik vind het nogal wat om de bijbel als de waarheid te bestempelen.

• ¥ Lotje ­­¥

In hotelkamers heb je dat nog wel . Maar ik heb ook een hotel meegemaakt en daar lag het niet . Maar in de cel liggen volgens mij geen Bijbel . Hij had er om gevraagd .

• ¥ Lotje ­­¥

:)

• theo

Sommigen of velen of zeer velen of bijna allemaal omdat ze anders bang zijn om na het aards bestaan door God nooitophoudend in de hel worden geworpen.

Voor ik verder ga ; waarom wil je dat weten en weet je zelf ook andere antwoorden?