Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vrijdagavond muziekbijlage...wie volgt?

• Gonnie

Als het maar niet ‘'te’' veel wordt, want dan is het niet meer te behappen.!

• Frederik D

Gods goedheid kent geen grenzen. Nou ja, wel op aarde. Maar niet in de hemel.

• Boris

Dat moet een indrukwekkende ervaring geweest zijn.

• Ellen-Josee

Echt heel fijn voor je.

Zo zie je maar dat er altijd een weg is uit het dal.

Ik kan het niet laten, uit Psalm 84:

Trekken zij door een dal van dorheid,

het verandert voor hen in een oase;

rijke zegen daalt als regen neer.

Ellen

• Boris

Ik ken(de) het boek niet. Had alleen even snel gegoogled.

• Gonnie

Als er zo constant gestrooit wordt met zegeningen, dan heeft dat geen waarde meer.

Dat wil ik er mee zeggen, of beter gezegd schrijven.

• Frederik D

In elk geval is Fifty Shades een hype, vooral onder het vrouwvolk. Onderdanige jonge vrouw onderwerpt met liefde zich aan oudere heer. Een eeuw feminisme is louter een dun laagje chroom. Paternalisme is diep in de vrouw verankerd. De Bijbel heeft nog altijd gelijk. De SGP kan blij met Fifty Shades zijn.

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Oh dus jullie zijn dan altijd in hemelse sferen,

In die tekst die ik citeerde (Efeziërs 1:3) staat: in de hemelsferen, in Christus, Christenen zijn in Christus, in de hemelsferen.

> een halleluja gevoel.?

> Depressieve stemmingen bestaan dan niet meer.

> Een soort kerstgevoel .?of zo.?

> Dus christenen maken nooit ruzie zijn altijd vol

> liefde (alleen onder elkaar dan natuurlijk.):)

Geloof is zekerheid en die heb je in Christus ook als je het niet voelt, als je depressief bent en als het geen kerst is. Als je de Bijbel zou lezen kan je weten dat er eenheid is in Christus en dat christenen opgeroepen worden om geen ruzie te maken, ook niet met buitenstaanders. Dit is je allemaal al vaker duidelijk gemaakt, maar zonder geloof zal je het op een andere manier blijven zien.

• Frederik D

Volgens de JG's wordt na het Laatste Oordeel de aarde vernieuwd en gaan de geredde mensen naar ie nieuwe aarde. En aar is natuurlijk geen overbevolking meer. Iedereen een eigen paleisje en tien vakantiewoningen. Vandaar dus dat de meeste mensen niet gered worden. Want anders wordt de nieuwe aarde overbevolkt.

• Frederik D

Nou, probeer jij dan geen ruzie uit te lokken.