Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vrijdagavond muziekbijlage...wie volgt?

• Boris

Ik ben ook blij voor je.

• Douce.

Dankjewel, ik voel wat me nu overkomt als zegen…omdat ik gebeden had om steun..en die heb ik gekregen. Op een andere manier dan verwacht, maar wat dat wist ik al.

Duouce

• perihelium

Boris Schreef:

——————————————————-

> Dat vind ik ook, wat een geweldige artiest. Helaas

> is hij nog geen 60 geworden.

Iets meer dan 25 jaar geleden zag ik hem optreden en achter de schermen bij een rechtstreekse tv uitzending. Een vriendelijke man en ik had toen geen flauw idee wie het was, tot hij werd aangekondigd.

• perihelium

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Nog meer zegen ?? Gaat zegens dan in hoeveelheid.?

In de hemelsferen, in Christus, word je met talrijke geestelijke zegeningen gezegend!

• Gonnie

Oh dus jullie zijn dan altijd in hemelse sferen, een halleluja gevoel.?

Depressieve stemmingen bestaan dan niet meer.

Een soort kerstgevoel .?of zo.?

Dus christenen maken nooit ruzie zijn altijd vol liefde (alleen onder elkaar dan natuurlijk.):)

• Frederik D

Schijnt nog vies tegen te vallen. Een soort Bouquet-reeksstijltje. Ik lees aandachtig de diverse recensies. Een hype à la de vreselijke a Vinci code. Dat is een enorm slecht boek. Een soort Ludlum met new age sausje. Pure bagger.

• Frederik D

Maar volgens leest menige christin Fifty Shades. Mijn vraag is: mag dat? Lijkt mij een nieuwe draad waard. Bijbel en moderne literatuur. Vroeger, zo'n dertig jaar geleden, was dat een zeer heikel onderwerp.

• Frederik D

Word je in de hemel volop overladen met zegeningen?

• Frederik D

Kan beter.