Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Jezus christus---Wie is hij?

• samuel

Precies, en dat is het probleem van de JG`s, ze zeggen dat er maar één God is, en dat doen meerdere religies, maar zei hebben er minstens drie: Jehovah, Jezus als ondergod en satan de duivel als ondergod.

• theo

Tot mijn 50ste heb ik in de handel gezeten en ik preek sinds een jaar of 10 en ik kan het best wel pratende houden inderdaad.

Echter; dat is niet de belangrijkste taak en zeker niet de meest leuke en beste eigenschap van mensen en zeker niet van rappe sprekers..

LUISTEREN..

De bereidheid tot luisteren, open willen staan voor andere visies en de wil om in gesprek te gaan zonder eigen gelijk te willen halen, bereid zijn om te luisteren zonder de noodzaak/verplichting dat de ander het met jouw eens moet zijn of ik met de ander.

• Boris

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ze zeggen dat dominees/voorgangers begaafde

> sprekers zijn!

>

> Maar ja dat is wat ze zeggen.

En dat noemt zichzelf een christen…..

• Frederik D

Jij zal Nederland dus onleefbaar maken door iedereen maar binnen te laten.

Je demoniseert Wilders enorm. Huilde jij toen Wilders werd vermoord, niet mee met de wolven die plechtig beloofden: “Nooit meer demonisering”?

• samuel

Je komt hier om te argumenteren, maar dat doe je niet!

Dan ga je dom zwetsen, en dat noem je dan humor!

Het triest en jammer.

• Boris

Ik zou liever zien dat Rutte en Samsom emigreren.

• Frederik D

En zo hebben de JG's een Drieveelheid.

• Boris

samuel Schreef:

——————————————————-

> Je komt hier om te argumenteren, maar dat doe je

> niet!

>

> Dan ga je dom zwetsen, en dat noem je dan humor!

>

> Het triest en jammer.

Ga zo door.

• samuel

Ja allemaal mooi en wel, maar de ander zegt bij voorbaat al ik wil niet luisteren, want je verhaal klopt niet, en wat dan?

Kan je alle begrip van de wereld hebben, zal je niet helpen.

Mensen willen niet luisteren, ze willen vertellen!

• theo

Nou vooruit, die twee ook durruit.

En Frederik trouwens ook want die durft het in zijn hoofd te halen om mij tegen te spreken.