Gonnie Schreef:
——————————————————-
> GOD GREEP NIET IN, LIET HET GEBEUREN.
God heeft 2000 jaar geleden ingegrepen! Opdat iedereen die gelooft niet verloren gaat…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEllen-Josee Schreef:
——————————————————-
> CU Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Nee natuurlijk niet. Het is maar wat vervelend
> als
> > je er op aangesproken wordt dat je een
> heterdaadje
> > uithaald met het stelen van andermans teksten.
> Ik
> > weet er alles van.
>
>
> Wat zit je nou te zwetsen? Wou je beweren dat
> Samuel die bijbelteksten gestolen heeft uit de
> Bijbel
>
> En ‘ik weet er alles van’ betekend dat; dat je
> zelf ook vanalles steelt?
Ik weet waar CU het over had..
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> En Satan is in loondienst bij God? God is toch almachtig? Trouwens, Satan bestaat niet, tenminste niet in het monotheïsme.
Je kan satan bekijken op dezelfde manier als het mammon, wie dienen we? God laat ons mensheid doen omdat we tegen Hem in gaan, proefondervindelijk dus.
soms keert een volk terug tot God (Jona) maar in het algemeen denkt de mensheid het beter te weten, dat heeft zware gevolgen, vooral voor onschuldigen. Het was beter dat zij die hen in verleiding brengt een molensteen omdeden enz….
Ja Frederik,dat zijn de juiste woorden,ik maak me ook niet druk omtrend het onbegrip
van mensen om me heen….. maakt me soms wel verdrietig om dat ik weet,mijn overtuiging,water staat te gebeuren.
Heb aan de deur ook zo'n persoon,noemen dat een na-bezoek gaan dus regelmatig terug,leuk om mee te praten
maar komen,net als bij jouw op het gebied van de bijbel geen steek verder.
Een ding heb ik in mijn leven wel geleerd,we blijven allemaal mensen met al onze tekortkomingen,maar geen vijanden,
want er zal in dit samenstel altijd verschil van mening blijven.
Johanan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?