Dat is meer een bekering dan een genezing lijkt me.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlSamuel mag dan naar eigen goeddunken zelf beslissen hoe hij het geld voor de Bulgaren besteed.
En achteraf gezien vind ik dat Frederik gelijk heeft dat het niet overgemaakt wordt naar Samuel maar via een vertrouwd persoon, want dat geeft voor Samuel geen verplichtingen te opzichte naar de eventuele gevers.
Samuel weet dan niet hoeveel ieder gegeven heeft.
Als ik jullie was zou ik toch eerst contact daarover opnemen met Samuel, zoals ik al schreef om erachter te komen wat nu werkelijk nodig is.
Wat ik weet en dat schreef ik ook net, winterkleding en dan vooral warme jassen. Daar is een schrijnend tekort aan en met gestuurd geld is winterjassen kopen daar geen optie omdat het nu eenmaal geen Nederland is waar je maar even naar een winkel gaat om winterjassen te kopen.
Vergeet niet dat de meesten daar geen cv hebben maar het moeten doen met houtkacheltjes en het in Bulgarije (in het gebied waar Samuel woont) maanden en maanden echt winter is met temperaturen van wel 20 graden onder nul en heel erg veel sneeuw maanden lang. Voor de mensen is de winter geen pretje maar een tijd van overleven in de strenge kou.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Samuel mag dan naar eigen goeddunken zelf
> beslissen hoe hij het geld voor de Bulgaren
> besteed.
> En achteraf gezien vind ik dat Frederik gelijk
> heeft dat het niet overgemaakt wordt naar Samuel
> maar via een vertrouwd persoon, want dat geeft
> voor Samuel geen verplichtingen te opzichte naar
> de eventuele gevers.
> Samuel weet dan niet hoeveel ieder gegeven heeft.
Samuel heeft zowiezo geen verplichtingen, we geven geld voor de kersviering van zijn gemeente.
Zoiets beslissen dat hij het niet mag weten, niet een verhaal erbij dat hij irritant is ect ect dan vind ik het weer een beetje betuttelend.
Ik geef wat ik kan missen en daar gaat het om. Niet dat ik me ga uitsloven.
Gewoon een normaal bedragje zoals Gonnie voorstelde. Daar hoeft voor mij niet een heel commité voor opgericht te worden.
Ellen
Ik begrijp je goede bedoelingen en ik ben het met je eens dat daarover contact met Samuel opnemen het beste is. Alleen winterjassen (en andere hulpgoederen) daar krijgen is even wat lastiger dan geld op een rekening storten zodat er wat (lekkers) te eten gekocht kan worden voor de Kerst en de mensen een fijne avond hebben.
Groetjes,
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?