Blijf maar lekker ziek?
Ik vraag jou om een echte wonderbaarlijke genezing van een echte ernstige ziekte. Maar jij kan mij niets overleggen afgezien van mist en genezingen van aanstelleritis en neppititis.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHet is voor jou maar moeilijk te begrijpen dat wanneer jij onderzoek wilt doen, jij er zelf achteraan moet he?
Zet maar een oproep in de evangelische bladen, zoals daar o.a. zijn:
Family 7 TV-Magazine, Postbus 957, 7301BE Apeldoorn
of
Vrij Zijn Magazine, www.bevrijdingspastoraat.nl
Dat is wat ik zelf zo gauw voor handen heb.
Wellicht zijn er meer dergelijke bladen, dan kun je alvast je onderzoek daarop richten om die te achterhalen.
Ga je echt die stappen nemen dan krijg je vast wel responce.
Ik vermoed dat dit binnen een bepaalde gemeente heeft plaatsgevonden en het verhaal gaat zo rond, dat er mensen moeten zijn die weten waar dat was.
Nogmaals: ik voel mij niet geroepen mij voor jouw karretje te laten spannen.
Je zegt wel dat je mij niet wilt afzeiken, maar daar komt het wel op neer b.v. http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,16075995,16076646#msg-16076646
Dan zal IK voor jou toch nooit met een bevredigend antwoord komen.
Als jij serieus moeite gaat doen om deze mensen te achterhalen, dan ben je voor mij ook serieuzer te nemen dan een gewone praatjesmaker 13 in het dozijn.
Fijn weekend nog, ik heb de komende dagen veel andere ‘verplichtingen’.
Ellen
Nadat ik mijn antwoord aan Samuel plaatste, keek ik TV, naar de Belg, waar onderzoekster Linda Polman (of heette ze Tessa Polman?) de ontwikkelingshulp door de mangel haalde. In wezen zijn er teveel helpers en teveel geld.
Projecten falen, geld wordt ontvreemd door de maffia en de immigratie van helpers ontwricht een lokale samenleving. Stel je voor, een klein dorpje en dan komen er plots vier arrogante volgevreten blanken de baas spelen.
Maar … Je heet Samuel en je bent kleinschalig bezig onder arme mensen, die honger hebben. Kijk, dan zou je Samuel best wat kunnen toestoppen zodat hij die mensen kan voeden zonder dat hij er zelf rijk van wordt en zonder dat hij zich op zijn borst slaat.
Samuel is nu kinderachtig bezig. Ik echter probeer objectief te blijven.
En laten we een beetje aardig tegen Samuel zijn. Hij heeft het moeilijk. We hebben hem betrapt op onbijbels gedrag: geen dodelijk gif willen drinken, geen linkerwang toekeren, geloven dat je God kunt paaien met gebeden ….. Het valt allemaal niet mee voor Samuel.
Maar Theo heeft tenminste een bekeerling: Samuel !. Het gaat niet om het ware geloof maar om morele daden. Theo's dag kan niet stuk. Vrede met Daan en vrede met Samuel. Het lijkt wel een godsbewijs.
Oh ik wil met liefde een bedragje geven aan Samuel zodat hij met zijn discipelen kan trakteren met kerst bijvoorbeeld lekker uit eten kan gaan, want hoe dan ook ik vertrouw Samuel voor 100% op zijn eerlijkheid daar niet van, en misschien zijn er hier meer prikkers die Samuel geld willen geven daarvoor.?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?