Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nu op de EO: Holland Doc: Kamperen met God

• Boris

Zostraks zei je nog dat het een trucje was.

• Boris

Ok.

• Frederik D

Je kunt toch in het verborgene bidden voor het welzijn van iedereen die lijdt?

Handoplegging is ongewenste intimiteit met veel poeha.

• Frederik D

Kortom, er is niemand genezen van het downsyndroom.

• samuel

Ik zei niks ik schreef, wel bij de les blijven, en ik schreef er nog wat achteraan!

• Frederik D

Ellen wist het zeker: in Nederland is er iemand genezen van het downsyndroom.

Maar wie die gelukkige was, kon ze niet vertellen. Ja, ze had het van horen zeggen. Maar wie zei dat dan? Ja, dat wist ze ook niet.

• Ellen-Josee

Nou precies! Ze hadden het gewoon een beetje spannender gemaakt.

Ik heb iets dergelijks ook wel eens over het Jodendom gezien, het brengt de bewuste personen en hun geloof behoorlijk in discrediet door zulke rellerige inleidende teksten proberen ze de aandacht van het publiek te krijgen.

Ik moet toegeven dat er ook wel christenen zijn (die lopen er op zo'n kamping tussendoor) die er allerlei bijgeloofjes op nahouden over de duivel. Zoals denken dat wanneer je een fout boekje in huis hebt, of de verkeerde thee, dat er dan snachts wurggeesten uitkomen die je in de slaap aanvallen of zo.

Ellen ;)

• Boris

En waarom zijn “ongelijke benen” (wat een aangeboren afwijking is) dan wel te genezen en het syndroom van Down niet? (ook een aangeboren afwijking).

Leg dat eens uit Samuel?

• Ellen-Josee

Oh ja, in algemene zin doe ik dat thuis achter gesloten deuren ook wel.

Maar dat is nou niet echt een gebed waardoor ophef ontstaat toch?

Ellen

• Boris

Het ging niet om zomaar bewakers. Ze gaan 's-nachts speciaal op pad om “de duivel” buiten de camping te houden.