Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hebreeën 13:14

• Douce.

Inderdaad:) Gisteravond laat was het een prachtige lucht, veel sterren en de maan zo helder. Er dreven wat lichte wolken langs en onder. Dat zijn bij uitstek de momenten van verwondering over de schoonheid der dingen…juist als het zo pikkedonker is.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad:) Gisteravond laat was het een prachtige

> lucht, veel sterren en de maan zo helder. Er

> dreven wat lichte wolken langs en onder. Dat zijn

> bij uitstek de momenten van verwondering over de

> schoonheid der dingen…juist als het zo

> pikkedonker is.

>

> Douce

Ik hou ook wel van de natuur maar begrijp die beeldspraak beter en kan eigenlijk ook wel genieten van mensen die zo van de natuur genieten.

• ruud

Filip1

21 Want het leven is voor mij Christus en het sterven is voor mij winst.

22 Maar blijf ik leven in het vlees, dan betekent dit voor mij vruchtbaar werk; en wat ik verkiezen zal, weet ik niet.

23 Want ik word door deze twee gedrongen: Ik heb de begeerte om heen te gaan en bij Christus te zijn, want dat is verreweg het beste,

24 maar in het vlees te blijven is noodzakelijker voor u.

25 En dit vertrouw en weet ik dat ik zal blijven leven en bij u allen zal blijven tot uw vordering en blijdschap van het geloof,

26 opdat uw roemen in Christus Jezus overvloedig is door mij, door mijn hernieuwde aanwezigheid bij u.

Paulus zei het al.

• Gonnie

Pas op CU geen kritiek op God, alleen God voor alles loven, ook voor al het leed wat er in de wereld gebeurd en gebeurd is.

Want anders gaat er weer een verzoek om ook jou te verbannen.

Er zal over mij ook wel een verzoek geweest zijn om mij een ban te geven.

• Johanan

Laat ik nu toch lezen dat Jehovah een vaste woonplaats heeft.

En dat hij daar ook nooit van daan komt.

Johanan.

• samuel

Das mooi dan, dan zal je naar Hem toe moeten gaan!!!

• CU

O. Mooi is dat. Dan kan je hem vast wel een briefje sturen. Heeft ie dan ook een IP adres?

• Johanan

Ja maar dan heb jij wel een probleempje;…God bevindt zich zelden daar, waar wij Hem verwachten. Hij is wel daar waar mensen Hem nodig hebben, om hun levensweg te gaan;…Maar heeft een vaste woonplaats ….hoe verklaar je dat dan?

Johanan.

• samuel

Nee hoor ik heb geen probleem, ook niet als jij dat er wel van wil maken!

Hij heb jij een vaste woonplaats? En je bent toch hier op het Prikbord!

• Douce.

:)

Douce