Nog zo`n huichelaar, spreek voor jezelf!!!
De bb heeft nooit plaatsgevonden en de evolutie theorie is achterhaald en onzin!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDat je iets verondersteld van mij wat niet zo is, net zo als theo mijn naam misbruikt om zelf populair te doen en jij volgt hem daarin! Een echt huichelaar dus!
Er is niets nieuws, het zijn gewoon hypotheses die niet bewezen zijn.
Laat me je iets uitleggen over wetenschap en geloof.
De methode die in de wetenschap wordt toegepast is uitgaan van een veronderstelling. Wetenschap is gebaseerd op geloofsstappen: ze stellen en hypothese op en gaan die dan uitproberen of die overeenkomt met de feiten. dat houdt in, dat wetenschappelijk onderzoek vooruitgang boekt door een serie stappen te zetten in geloof; ze zetten immers eerst een bepaalde theorie op en dan gaan ze op basis die theorie aan de slag.
Op dezelfde manier moeten we, om de Bijbel te kunnen lezen bv het boek Genesis, een stap in geloof zetten, voordat we het boek zelfs maar openen. We moeten er van uitgaan, dat dit boek is ontstaan door Goddelijke inspiratie en dan moeten we gaan onderzoeken of de antwoorden die dit boek ons geeft, overeenkomen met de feitelijke gegevens van ons leven hier op aarde en het heelal, zoals wij die signaleren.
2 Timoteüs 2,24
Een dienaar van de Heer moet geen ruzie maken, maar voor iedereen vriendelijk zijn; hij moet een goede leraar zijn en een verdraagzaam mens,
Galaten 5:22
22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, vreugde en vrede, geduld, vriendelijkheid en goedheid, geloof, 23 zachtmoedigheid en zelfbeheersing.
Ja daarom, zeg ik ook in alle vriendelijkheid dat hij een huichelaar is!
Ben je het er niet mee eens? En waarom niet?
Er staat toch dit in de Bijbel: Geen aanstoot geven
13 Laten wij dan niet langer elkander oordelen, maar komt liever tot dit oordeel: uw broeder geen aanstoot of ergernis te geven. Romeinen 14
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?