Ik ben geen evolutionist, net zo als dat jij niet bent, als je dat namelijk wel zou wezen dan weet je dat evolutie het recht van de sterkste inhoud, dus dan verkrachten de sterken de zwakken, begrijp je!
Dus de sterken overleven in de evolutie leer, en de zwakken worden uitgeroeid, je weet wel de filosofie van Nietzsche en die door A. Hitler werd gesteund en uitgevoerd.
Dat is namelijk de evolutie theorie, maar ok als jij die ondersteund, je weet nu wat deze inhoud.
Al gelijk bij de bevruchting begint leven, celdeling! of het gerechtvaardigd is om abortus te plegen door zwangerschap door verkrachting, dat laat ik bij de moeder.
Ik weet dat zwangerschap door verkrachting maar een zeer klein percentage is van de abortussen die gedaan worden, en veruit de meeste abortussen zijn van ongewenste zwangerschappen van veelal teenagers en jonge vrouwen! En dat verkrachting ook vaak als smoes wordt opgevoerd.
Ik heb liever niet dat er abortus word gepleegd, maar ik kan me voorstellen dat in sommige gevallen het wel gerechtvaardigd is.