Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het beest

• Nada

Wat dan? Of is dat dat iets wat geheim moest blijven?

• keessie

Nee ik ben in het geheel geen voorspeller, veel dingen zijn werelds en daar kun je verwachtingen bij hebben in realistische zin, veel leiders zijn niet realistisch die regeren achteraf, en het vierde is zeker niet het einde van de wereld dat zou Bijbels gezien niet eens kunnen.

• keessie

Het gaat over het komende RR

• Frederik D

Het kon vriezen of het kon dooien. Dat kwam uit.

Op januari zou februari volgen en geen andere maand. En ook dat kwam uit.

In de zomer zou het gemiddeld warmen zijn dan in de winter. Ook dat kwam uit.

Zulke voorspellingen zijn eerder naspellingen dan voorspellingen.

• keessie

Als het regent in september valt de Kerst in december.

• Marjorie

keessie Schreef:

——————————————————-

> ik kan mag niet alles delen wat ik weet sommige

> dingen zijn geheim

Van wie kan en mag je niet alles delen want sommige dingen zijn geheim?

:S

• BOAZ

keessie Schreef:

——————————————————-

> ik blijf toch in eerste instantie met Rome aan mij

> maag zitten.

Dan heb jij een maag probleem:D

Geen jood die zich buigt voor een heiden zoals de paus, die zich voordoet als de Gezalfde uit de Tenach ( OT )!

Boaz.

• keessie

We zullen het beleven kerel de tijd leert alles.

• keessie

Menselijk gezien is niets geheim maar er zijn toch dingen die mensen niet aan anderen vertellen en in de volksmond kan dat een geheim genoemd worden, ik had het anders moeten definiëren, over sommige dingen praat je niet en niet omdat je dat niet wilt maar omdat het vaak niet begrepen wordt en dat is vaak ook weer te begrijpen.

• keessie

De definitie geheim is niet geheel op zijn plaats er zijn dingen die ik niet zeg laten we het daar maar op houden zowel hier als in mijn dagelijkse leven