Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het beest

• Nada

Gelukkig dan maar dat jij zo goed bent en zelfs zo goed dat je naast God kan zitten omdat jij net als HIJ een mens mag veroordelen. Ik wist niet dat er twee goden waren ;)

• Nada

Daarom zei ik ook: iedereen leest uit de bijbel wat voor hem/haar gunstig is, was dat niet zo dan kon je de hele bijbel niet bevatten en was je altijd fout. Het is een soort zelfbescherming, misschien nog niet eens hoogmoed wat ik eerst dacht. Het raakt me niet, ik hoop dat het jou ook niet raakt.

• samuel

Nog meer beest wat spreekt, overigens het is jouw overtuiging niet de mijne! :)

Het beest zit in jezelf en er is een mooie taak om dat beest uit jezelf te krijgen door goed te leven en goed te doen.

Lukt nog niet zo goed dat beest eruit te krijgen?

• Nada

Je bent grappig maar discussietechnisch niet goed. Ik ga er niet op in. ;)

• samuel

Zou ik ook niet doen als ik jou was! ;)

• Stefan

.

• Nada

Weet ik niet, volgens mij krijg je dat wat je aankan en dus ook kan begrijpen. Ik denk dat het zo hoort dat er verschil is in denken, niet dat mijn denken beter is maar alleen maar anders.

• keessie

Nee je begrijpt het niet Thomas daarom raakt het je niet das het verschil.

• Stefan

.

• Nada

Dat weet jij niet, jij kan niets weten over Thomas zijn persoonlijke relatie met God.