EN? Ben je daarom dan niet verantwoordelijk of hoef je dat niet te zijn dan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe snapt de link niet en das jammer Theo, jou onderdanen zien jou als een soort leraar (bijbel leraar/kenner) dat bedoel ik met verantwoording Theo en als je dan de helft van Gods woord niet geloofd dan heb ik wel eens mij twijfels omtrent Theo, in die zin of het wel verantwoord is dat jij daar op de kansel staat te preken.
?????????????????????????
HIER hadden we het over en jij haalt er allerlei niet terzake doende dingen bij en dan is dat mijn schuld.
Je bent een zwamneusje.
———————————-
keessie Schreef:
——————————————————-
> Dat God daar wel de hand in had, gebeurd er iets
> onder de zon waar God geen weet van heeft Theo?
Onderstaande tekst komt uit Matteus 10. drie verschillende vertalingen.
—————————————————————-
Van mensen die er voor door hebben geleerd weet ik dat alleen de eerste correct is.
————————————
29 Wat kosten twee mussen? Zo goed als niets. Maar er valt er niet één dood neer als jullie Vader het niet wil.
29 Worden niet twee musjes om een penningsken verkocht? En niet één van deze zal op de aarde vallen zonder uw Vader.
29 Worden niet twee mussen te koop aangeboden voor een duit? En niet één daarvan zal ter aarde vallen zonder uw Vader.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Maar ik waak over jou taal want waneer (niet: dan)
> je preekt, hebben je toehoorders minimaal recht op
> goed Nederlands. Toch?
Mischien zullen ze je ontslaan vanwege je alverzoeningstheologie maar
> als het aan mij licht, niet vanwege je Nederlands.
>
Foei foei foei..dit zit bomvol taalfouten, schaam je !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?