Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Lourdes

• samuel

Ben benieuwd of ze het herstel zelf gaan betalen, of het Lourdes noodfonds gaan opzetten, inzamelen in RK kerken.

• Frederik D

O, er is een overstroming in Lourdes. Dat had de schrijfster moeten vermelden.

• Frederik D

De stad Lourdes is niet het eigendom van de RK kerk. Misschien is de grot met de kapel wel het eigendom van de plaatselijke RK kerk. Maar de straten met aanbelendende huizen. zijn het niet

• samuel

De stad Lourdes heeft zijn bekendheid mede te danken aan de grot, zal me niks verbazen dat het stadje het eigendom is van een RK bisdom!

• ¥ Lotje ­­¥

http://lucius.lunariffic.com/~prots1/index.php?option=com_content&view=article&id=74:god-gaat-zijn-ongekende-gang&catid=35:over-de-bijbel&Itemid=65

• ¥ Lotje ­­¥

de Franse schatkist misschien ;)

• keessie

4 Want over nog zeven dagen zal Ik doen regenen op de aarde veertig dagen, en veertig nachten; en Ik zal van den aardbodem verdelgen al wat bestaat, dat Ik gemaakt heb.

5 En Noach deed, naar al wat de HEERE hem geboden had.

• Sietse 45

keessie Schreef:

——————————————————-

> 4 Want over nog zeven dagen zal Ik doen regenen op

> de aarde veertig dagen, en veertig nachten; en Ik

> zal van den aardbodem verdelgen al wat bestaat,

> dat Ik gemaakt heb.

> 5 En Noach deed, naar al wat de HEERE hem geboden

> had.

En dit is op Lourdes van toepassing?:X

• samuel

Ja die verdienen er ook zat aan, maar dat denk ik niet, het RK grondgebied.

• keessie

Re: Lourdes

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 23 oktober 2012 15:57

Dit overstromingetje in verhouding tot overstromingen eerder en elders waar (tien)duizenden mensen bij omkwamen?

Wat maakt deze “”overstroming“” in Lourdes dan zo bijzonder?

Overigens zijn er zeer veel christenen die van mening zijn dat ALLE gebeurtenissen een bedoeling hebben, dat God overal en altijd een bedoeling heeft met rampen en rampjes en ongelukken en ongelukjes..

En jij?

Eerst lezen Sietse voor gij iets zegt