Daar kan je wel eens gelijk in hebben . van dat inzamelen . dacht te lezen dat er 2 miljoen …..al schade was.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlkeessie Schreef:
——————————————————-
> Dat God daar wel de hand in had, gebeurd er iets
> onder de zon waar God geen weet van heeft Theo?
Het is nog steeds zo dat God = Liefde. Dat staat in de bijbel. God is onveranderlijk. Dat staat ook in de bijbel.
Liefde is lankmoedig, goedertieren, niet afgunstig, de liefde praalt niet, is niet opgeblazen, kwetst niemands gevoel, zoekt zichzelf niet, wordt niet verbitterd,
en rekent het kwade niet toe. Dit staat ook in de bijbel.
Maar God, die Liefde is, heeft de hand in allemaal rampen. Dus niet.
Mooi verhaal van Noach. Het verhaal vertelt iets. Maar de hele wereld heeft echt niet onder water gestaan.
Er zal zich best ergens een hele erge overstroming hebben voorgedaan. (Is ook wetenschappelijk aangetoond. De Zwarte Zee bijv.) Maar het wereldbeeld was in die tijd natuurlijk een beetje beperkt. Men wist bv van het bestaan van Amerika niet af en wellicht van nog veel meer gebieden. En verre reizen maken met een vliegtuig was er ook nog niet bij.
Logisch dat men met zo'n beperkt wereldbeeld dacht dat de hele aarde onder heeft gestaan.
keessie Schreef:
——————————————————-
> 7 En de HEERE zeide: Ik zal den mens, dien Ik
> geschapen heb, verdelgen van den aardbodem, van
> den mens tot het vee, tot het kruipend gedierte,
> en tot het gevogelte des hemels toe; want het
> berouwt Mij, dat Ik hen gemaakt heb.
> 8 Maar Noach vond genade in de ogen des HEEREN.
>
> Tja als jij hier iets anders van kunt maken
Nee hoor, je hebt gelijk. Het staat er zoals het er staat.
Ergens in de bijbel staat dat God geen berouw kent, dus waarom zou Hem nu iets berouwen. Zoals ik al zei, uit wiens koker komt het dat God zo verdelgend bezig is.
Het strookt niet met een God die Liefde is.
Hoogte
Ararat gezien vanuit Iğdır
In vergelijking met veel andere vulkanen is het hoogteverschil tussen de top van de Ararat en zijn omgeving zeer groot. De Ararat rijst 3500 meter boven het omliggende Anatolische hoogland uit en domineert de wijde omgeving. Over de precieze hoogte van de vulkaan lopen de meningen uiteen, sommige bronnen houden het op 5165 meter. Andere bronnen, waaronder Encyclopædia Britannica en de SRTM, gaan uit van een de iets geringere hoogte van 5137 m en tonen aan dat deze hoogte meer accuraat is.[
Je twijfel is groot Mjr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?