Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

weg

• Boris

Dat is duidelijk.

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Oh….ben jij er zo een,

> klikken………juist….ik weet genoeg.

>

> Douce

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren.

• Boris

Heb je soms doping gebruikt?

• perihelium

CU Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik had geklikt

> > omdat het een niet bijbelse topic was die werd

> > geplaatst,

>

> Je voelt je verplicht om God een handje te

> helpen?

>

> Wat een zielig God heb je.

2 Korintiërs 6:14-18

14 Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken? 15 Waarin lijken Christus en Beliar op elkaar? Wat hebben een gelovige en een ongelovige gemeen? 16 Wat heeft de tempel van God met afgoden te maken? Wijzelf zijn de tempel van de levende God, zoals God heeft gezegd: ‘Ik zal bij hen wonen en in hun midden verkeren, ik zal hun God zijn en zij mijn volk. 17 Daarom zegt de Heer: Ga weg bij de ongelovigen, zonder je van hen af en raak niets aan dat onrein is. Dan zal ik jullie aannemen 18 en jullie vader zijn, en jullie mijn zonen en dochters – zegt de almachtige Heer.’

• Boris

Je lijkt wel zo'n Duracell konijn.

• Douce.

Echt? Wist ik nar ca. 8 jaar eigenlijk nog niet. Gelukkig dat jij zo bijdehand bent.

Douce

• Douce.

Ik begrijp nu waarom sommige vrouwen (ik niet hoor) deze gebruiken..haha…tja, 20 gr. wat wil je, dan word ik steeds ondeugender, vooral bij deze onzin…pfff..

Douce

• Douce.

'k Vind dat je bij je (zoveelste…haha) afscheid toch een leuke topic krijgt thomas….

Douce

• madam mikmak

heb jij geklikt? Bah bah bah. En maar elke zondag in de kerk zitten janken. Bah bah bah. Misselijk Christelijk mannetje. Nou is Boris een grote oelewapper maar klikken doe je alleen bij de NSB. De Nederlandse Surfers Bond.

• Boris

Ik wist niet dat Duracell konijnen ook op die manier gebruikt werden. :D