Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

weg

• Ellen-Josee

Waarom? Ik heb genoeg over mezelf nagedacht en Peri ken ik ook wel.

Miss moet je zelf eens nadenken voor je wat roept.

En dan vind ik jou nog niet eens de ergste niet.

Ellen :)

• Ellen-Josee

Privicy? Ze zijn er vrijwillig mee op TV geweest en later heeft Claudia het hier op het prikbord nog besproken.

Anders had ik het niet geweten want ik heb het programma niet gezien.

Ellen

• perihelium

Daar klopt ook aantoonbaar niks van en het begint nu echt op pesten te lijken.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Gewoon een verslagje van een nieuw boek.

Een artikel over een anti-bijbels boek met een anti-bijbelse reden geplaatst. Hoort hier dus niet thuis.

• 'en passant'

nihil

• 'en passant'

nihil

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Precies. Uiteraard kreeg jij gelijk. Ik ken ook vele voorbeelden van puinhopen. Maar blijf zeggen,

> Frans, wat je moet zeggen. Valt nu niet het kwartje, dan misschien over vijf jaar. Ja, pa had toch wel gelijk. :)

:)

Zo blijkt het inderdaad te zijn, ik zou het trouwens toch niet kunnen laten om het hun te zeggen. Toevallig zei mijn derde dochter het nog deze week.

• Frederik D

Er wordt thans te gemakkelijk gelabeld.

Mensen zijn egocentrisch. Dat is deels aangeboren maar voor een groter deel aangeleerd dankzij de samenleving. En nee, de samenleving moet zich niet aan egocentristen, narcisten en dergelijken aanpassen.

Om egocentristen te paaien worden ze autist genoemd alsof ze zelf niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag. Maar ze zijn geen autisten maar egocentristen.

Een klassieker op het gebied van narcisme is:

The Culture of Narcissism: American Life in an Age of Diminishing Expectations - Christopher Lasch (1932–1994) (cultural historian).

Zie verder:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Culture_of_Narcissism

• 'en passant'

nihil

• Gonnie

Toch vreemd dat jij psychologische tests door psychologen en psychiaters heb moeten ondergaan. Ook al is het voor een of ander werk. Wel natuurlijk als men een vermoeden heeft dat iemand het zou zijn of die wel geschikt zou zijn voor bepaalde werkzaamheden.

Waren er twijfels, en zo wat als je wel autistisch zou zijn.? Zijn deze mensen minder dan mensen die niet autistisch zijn.?