Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

weg

• Stefan

.

• 'en passant'

nihil

• Douce.

Oh ja? Ik noem dit anders..

Douce

• Stefan

.

• perihelium

Hey roddeltante, wat loop je nu te insinueren en beschuldigen? Ik wil best met je delen dat ik in verband met werk uitgebreide psychologische tests heb ondergaan door psychologen en psychiaters en ik heb (gelukkig) geen autisme of andere psychologische aandoeningen en vertoon volgens hen ook geen kenmerken in het autistisch spectrum.

Bizar om dat als argument te gebruiken omdat ik heb gezegd dat je een new-ager bent die new-age kletst op een bijbelprikbord.

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Dacht dat jij weg was? Of ben jij nog steeds

> hongerig?:)

>

> Douce

Bedankt nog Douce, jij bent begonnen met die beschuldigingen van autisme.

• Ellen-Josee

Jij ziet ook wel dingen die ik niet zie, bijvoorbeeld dat Peri een autist is.

Ben jij bevoegd om dat soort diagnoses te stellen en mag ik je dan vragen hoe het eruit ziet vanaf je sokkel?

Ellen

• Frederik D

Misschien was het wel een opbouwende vermaning, Peri. Maar blijkbaar heb je nog een te groot ego.

• Frans

Blijkbaar is dit issue iets wat mensen erg raakt. Ik kan eerlijk zeggen dat ik veel eigenschappen heb van Autisme cq Asperger. Dat is wel aangetoond, ik wil ook geen haarborstel ergens anders, kleding op het juist schap, bij wisseling van kleding wordt alles meteen overgeladen zonder het ergens eerst apart te leggen.

Het heeft zelfs voordelen, want ik zie veel dingen in detail en ga er niet zomaar aan voorbij in het echte leven. Natuurlijk hebben sommigen het er wat moeilijk mee.

• Gonnie

Is autisme een zonde dan dat jij je daar zo kwaad om maakt. ?:S

Dus dat jij nooit iets van een ander aanneemt en doet of je ander niet begrijpt, en alleen met weder vragen komt, dat is jou wel aan te rekenen.