Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat weet men op dit ogenblik

• Frederik D

Al heeft Mao miljoenen Chinezen gefolterd en over de kling gejaagd en aan de lopende band jonge meisjes misbruikt, hij is en blijft de Held der Helden.

• Ellen-Josee

Niet alleen op dit prikbord maar wereldwijd buigt men zich in alle kerken voor de Koning der koningen.

:)

• Johanan

Waarom Ellen?

Johanan.

• Gonnie

Natuurlijk uit vrees.!

Als er mensen bij miljoenen af geslacht worden dan kan ik niet begrijpen dat een God die zo machtig is nooit en te nimmer iets doet om dat te voorkomen. Op zo'n moment als er gemoord wordt dan zou die moordenaars een hartstilstand moeten krijgen. Een fluitje van een cent voor God.Toch.?

• Ellen-Josee

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Waarom Ellen?

>

> Johanan.

Waarom vraag je dat Johanan?

Ellen

• Ellen-Josee

Wat is dat nou weer voor een rare opstandige atheistische reactie Gonnie?

Waarom ga jij niet lekker op een satanistenprikbord.

Ellen

• Gonnie

Prima reactie Ellen, zo kan jij bij God geen kwaad meer doen en jouw plaatsje in de hemel is vast al gereserveerd.

Maar ik hoop wel dat dat nog heel ver weg zal zijn voor jou.

• CU

Een vraag met een wedervraag beantwoorden noemt men in West-Nederland een Jodenstreek.

• CU

De bijbel staat vol met verhalen waarin de goddelozen gebruikt worden om Gods volk te straffen. God gebruikt de goddelozen, dus wat zou God zijn zonder goddelozen? Een onmachtig God.

• Johanan

Om dat men in het algemeen geen belangstelling toond voor deze Koning,want in

Openb 11:18 staat; of wordt gezegd dat wanneer Christus’ koninkrijk begint te regeren de natiën toornig zijn.

Dus ze zijn helemaal niet zo blij met hem.

Van daar mijn vraag.

Johanan.