nihil
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlPeri schreef:
Ik heb het bericht gewijzigd omdat ik hier niet alles hoef neer te zetten. Je hebt gelijk dat het niet om het halen van het eigen gelijk gaat en ik hoop dat ik het bij jou ook weer mag ervaren dat je die liefde doorgeeft en anderen bij mij. Zegen!
Ok Peri en dat hoef je ook niet te doen.
Jezus kwam ook niet om Zijn gelijk te halen maar om zijn Liefde te tonen, zijn nederigheid en Zijn Vader te gehoorzamen en dat heeft Hij moeten bekopen met de dood.
Mijn liefde probeer ik altijd door te geven door Jezus maar ook ik ben net als ieder ander mens een zondaar en ga ook de fout in en geef rustig toe
Gisteren op een praise avond een prachtige preek gehoord of je een zoetje of zuurtje voor de wereld wilt zijn, wees dat zoetje voor alle mensen om je heen, zo maak je God echt gelukkig en is dat niet wat je wilt?
En weet dat ik geen hekel aan je hebt als mens maar je gedrag naar de mens niet altijd even prettig vindt
2 Korinthe 5:14
Wat ons drijft is de liefde van Christus, omdat we ervan overtuigd zijn dat een mens voor alle mensen is gestorven, waardoor alle mensen zijn gestorven.
Nicole Schreef:
——————————————————-
> Peri schreef:
> Ik heb het bericht gewijzigd omdat ik hier niet
> alles hoef neer te zetten. Je hebt gelijk dat het
> niet om het halen van het eigen gelijk gaat en ik
> hoop dat ik het bij jou ook weer mag ervaren dat
> je die liefde doorgeeft en anderen bij mij.
> Zegen!
>
> Ok Peri en dat hoef je ook niet te doen.
> Jezus kwam ook niet om Zijn gelijk te halen maar
> om zijn Liefde te tonen, zijn nederigheid en Zijn
> Vader te gehoorzamen en dat heeft Hij moeten
> bekopen met de dood.
> Mijn liefde probeer ik altijd door te geven door
> Jezus maar ook ik ben net als ieder ander mens een
> zondaar en ga ook de fout in en geef rustig toe
>
> Gisteren op een praise avond een prachtige preek
> gehoord of je een zoetje of zuurtje voor de wereld
> wilt zijn, wees dat zoetje voor alle mensen om je
> heen, zo maak je God echt gelukkig en is dat niet
> wat je wilt?
Zeker maar God wil ook dat we waarheid spreken. Dat van dat zoetje en zuurtje is een hele goede, ook al kwam Jezus ongetwijfeld niet op iedereen zo aardig over.
>
> En weet dat ik geen hekel aan je hebt als mens
> maar je gedrag naar de mens niet altijd even
> prettig vindt
Ik ben niet perfect maar vraag me wel af waarin ik naar jou toe niet aardig (genoeg) ben geweest en hoe dat andersom nu zit.
>
> 2 Korinthe 5:14
> Wat ons drijft is de liefde van Christus, omdat we
> ervan overtuigd zijn dat een mens voor alle mensen
> is gestorven, waardoor alle mensen zijn gestorven.
Amen! In datzelfde hoofdstuk staat ook dat we ons moeten verdedigen en dat de verkondiging van de verzoening aan ons is toevertrouwd.
“We” zullen helemaal niet. Ik ben een voorstander om als het water vol drek zit, niet te blijven roeren. Als het water tot stilstand is gekomen zakt de “zooi” vanzelf naar de bodem en wordt het water helder..Je weet dat de mooiste bloem op aarde, de Lotus, zijn wortels heeft in de drek.
Ook in de keuken in de soep blijven roeren, maakt dat deze bederft, vooral bij een bepaald weertype.
Morgen is er ook weer een nieuwe dag met nieuwe kansen:D
Douce
Oh ja in welk opzicht deed Jezus nederig tot op het bot.
Dat Hij gekruisigd werd door de menigte die tegen Hem dat was overmacht, daar was Jezus niet tegen opgewassen, en volgens het verhaal was dat ook de opdracht van God dat het zo zou gebeuren zo als het gebeurd is.
Maar Jezus was geen doetje, zo is Jezus niet bij mij overgekomen. Misschien wil jij uitleggen waarin Jezus nederig was tot in het bot.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?