Nee je hebt al geweigerd, je hebt het al afgewezen, nu ben ik door gelopen en dat had ik ook al gedaan sinds Pinksteren en het stof van mijn voeten geveegd.
Of weet je niet wat de Bijbel zegt over mensen zoals jij Le Sage?
Komt het, wel opletten dat het niet mijn woorden zijn maar wat de Bijbel zegt, anders krijg ik het wer voor mijn voeten.
1 Laten wij daarom het eerste onderwijs aangaande Christus laten rusten en ons richten op het volkomene, zonder opnieuw het fundament te leggen van bekering van dode werken en van geloof in God, 2 van een leer van dopen en van oplegging der handen, van opstanding der doden en van een eeuwig oordeel; 3 en dat zullen wij doen, indien God het vergunt.
4 Want het is onmogelijk, degenen, die eens verlicht zijn geweest, van de hemelse gave genoten hebben en deel gekregen hebben aan de heilige Geest, 5 en het goede woord Gods en de krachten der toekomende eeuw gesmaakt hebben, 6 en daarna afgevallen zijn, weder opnieuw tot bekering te brengen, daar zij wat hen betreft de Zoon van God opnieuw kruisigen en tot een bespotting maken.
Heb.6
Nu kan je weer proberen te manipuleren, maar je hebt hier het antwoord van mij.
16 Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid, 17 opdat de mens Gods volkomen zij, tot alle goed werk volkomen toegerust. 2 Tim. 3
Mocht je onverhoopt terug keren tot de Heer en het geloof, hoop ik dat je wordt aangenomen door Hem, ik geloof in Zijn genade, dat doet Paulus ook, maar hij acht het onmogelijk.
Er staat nl iets over de heilige Geest bedroeven in de de Bijbel!