Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De alverzoening van God

• perihelium

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15998857/15999105/re-de-alverzoening-van-god#msg-15999105

• theo

Ik ben misschien ietwat met blindheid geslagen door de vele zo hartverwarmde reacties van een aantal van mijn medechristenen vandaag.

• theo

Dat is ook wel mooi trouwens.

Jij plaatst een aantal teksten die alverzoening uitsluiten en dan schrijf ik;

Schitterend,gooi maar een berg teksten neer die de alverzoening uitsluiten..

Maar jammer voor jouw het is en blijfd een duivelse leerstelling.

Voor je weer zo iets de ethe'r in stuurd moet je toch ( moet ik teksten geven?) eens goed door nemen.

Ook ( moet ik teksten geven ? ) over het uitgieten van de schalen vol van de eindeloze liefde van God.

Overigens wat Thomas al schreef, Peri is het op dit punt hartgrondig met je eens hoor.

Niet op de meeste andere punten , dat niet maar wel op dit punt.

• Michiel...

Zullen we bij de 1000e keer dat over dit onderwerp gediscussieerd gaat worden op dit prikbord een bijbelprikbordfeestje geven ?

Iedereen die gelooft in alverzoening komt dan in het wit en iedereen die niet gelooft in alverzoening in het zwart. Kunnen we meteens eens kijken hoe zwart-wit we erop staan mer zijn allen.

Met een groet,

Michiel…

• Johanan

Waarom dan weer aanhalen,het is al zo veel keer eindeloos besproken.

Maar als het zo is als jij aangeeft,was mijn kommentaar ondoordacht.

Johanan.

• samuel

Wil je bekeren Le Sage?

• LeSage

als ik jou bekeren kan - dat zou wel wat waard zijn :)

• samuel

Nee jij kan mij niet bekeren, dat ben ik al.

Dus je woord is niks waard, want je wil je niet bekeren.

Dat wisten we met Pinksteren ook al Le Sage, eigenlijk ver daarvoor ook al toch? :)

• ¥ Lotje ­­¥

:D

• LeSage

je geeft me niet eens een kans Samuel.

Laten we de uitdaging van afgelopen pinksteren aan gaan: je hebt mijn woord dat ik me bekeer als jij met jouw god wint.