Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

eenvoudig...

• ¥ Lotje ¥

Het woord ‘wetenschap’ op zich is al zo dubbel als het groot is:

‘Wetenschap’ is eigenlijk ’(on)wetenschap’: de geschiedenis van wetenschap is een continue achterhalen van hun eigen stellingen: dit zal een eindeloos verhaal zijn die zichzelf zal blijven herhalen: wat een bevestiging is van hun eigen regels, namelijk: “een universum is oneindig” en alles is relatief.

bron:internetschrift.

• Frederik D

En nu in Nederlands?

Sing, dance and leap. Ik zou zeggen: doe normaal, dan doe je al gek genoeg.

• Frederik D

Ik ben niet zo blij met jouw evangelie want jouw evangelie leidt tot repressie.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> En nu in Nederlands?

Wil je zeggen dat jij geen Engels kan lezen? In dat geval, zie de vertaling van google die Gonnie gaf.

>

> Sing, dance and leap. Ik zou zeggen: doe normaal,

> dan doe je al gek genoeg.

Als je van vreugde normaal doet dan klopt er iets niet.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik ben niet zo blij met jouw evangelie want jouw

> evangelie leidt tot repressie.

De waarheid maakt vrij! Je hebt het artikel dus niet gelezen..

• Frederik D

De prikborden van Startpagina/Samona zijn niet het privé-eigenom van een sekte die op dat prikbord is neergestreken.

Moge God ons bewaren voor jouw “evangelie”.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De prikborden van Startpagina/Samona zijn niet het

> privé-eigenom van een sekte die op dat prikbord

> is neergestreken.

Wat jammer voor je dat jij niet kan begrijpen dat een prikbord rond een bepaald thema is en dat je dat hoort te respecteren.

>

> Moge God ons bewaren voor jouw “evangelie”.

Het is niet mijn evangelie maar dat van Jezus Christus. En dat is ook voor jou goed nieuws.

• Sietse 45

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> .

Tegen deze logica is moeilijk om daar tegen in te gaan:D;)

• Frederik D

En nu kort in je eigen woorden.

Ik heb hier al meerdere malen een keihard bewijs voor de evolutie neergezet. Je zult wel weer liegen dat dit niet zo is. Dat bewijs gaat over het aantal chromosomen bij mensapen en bij de mens. Bij de mens is er sprake van een fusie van twee chromosomen van mensapen. Dat die ene chromosoom van ons eigenlijk uit twee dierlijke chromosomen bestaat, is duidelijk aantoonbaar via telo- en centromeren. .

Creation science (creatiewetenschap) is geen wetenschap maar potsierlijke pseudowetenschap.

• Frederik D

Jouw “evangelie” leidt tot onvrijheid getuige je enghartig gebrul om censuur.