Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

eenvoudig...

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Zinloos Frans, Peri heeft het laatste woord,

> altijd EN Peri heeft gelijk, ook altijd.

Waarom zit je te stoken?

• theo

Ik schrijf gewoon zoals het is?

Of ben je het niet met me eens?

Heb je een andere mening over jezelf?

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Zelf niet gaan en anderen wel sturen is hypocriet. Het om mensen laten gaan en niet naar bijeenkomsten gaan niet Bijbels.

Ik kom samen met mijn geliefden, maar niet in de kerk.

> Raad mensen niet aan wat je zelf niet opvolgt is een goed advies.

Mijn ervaring met God? je hebt geen idee Peri. Ik zal nooit mijn geloof verliezen, noch vergeten de andere wang te tonen en in vrede sterven. Biddend voor mensen als jij en niet- of andersgelovigen.

• Frederik D

Ken jij nog die P, die hier het ware geloof uitventte en de baas wilde spelen? Hij draaide helemaal door. Die kant dreig jij ook uit te gaan. Peri, alsjeblieft, verman jezelf. Want heus, je gaat richting de godsdienstwaanzin. Net als die P. Kijk alsjeblieft uit. En neem mijn advies aan. Ook al ben ik ongelovig.

• Frans

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Christenen zijn hier gelukkig ook aanwezig, ik vind het onzinnig om al hun namen te noemen, maar jij verdient niet het woord ‘' christen’' op jou zelf toe te passen.

Ik weet niet, maar ik denk dat hij in de problemen zit Gonnie, wees niet te hard.

• Otis

Als het zinloos is waarom dan nog steeds met die man in discussie, ik snap het werkelijk niet.

• perihelium

Els Schreef:

——————————————————-

> Als het zinloos is waarom dan nog steeds met die

> man in discussie, ik snap het werkelijk niet.

Wat kom jij ineens als uit een doosje opgesprongen? Discussiëren doe je met argumenten. Kan je die opnoemen?

• Otis

Beste man, ik lees alles dus kan daarom heel gemakkelijk een mening geven zonder deel te nemen aan de discussie. Goede raad hoef ik je niet te geven want je slaat alles in de wind. Zoals al gezegd is, het is bij jou ikke ikke en de rest……..

.

• perihelium

Els Schreef:

——————————————————-

> Beste man, ik lees alles dus kan daarom heel

> gemakkelijk een mening geven zonder deel te nemen

> aan de discussie.

> Goede raad hoef ik je niet te

> geven want je slaat alles in de wind. Zoals al

> gezegd is, het is bij jou ikke ikke en de

> rest……..

>

> .

Natuurlijk is het heel makkelijk om een mening te geven, de vraag is of dat van betekenis is, zeker als je niet deelneemt aan de ‘discussie’. Mijn vraag was wat de argumenten zijn van die discussie waarvan jij zei dat het geen nut heeft om het toch te proberen en daar ga je niet op in. Dat het om mij zou gaan heb je verkeerd begrepen, het gaat om God en Zijn Woord. Daar wringt de schoen waarschijnlijk.

• Douce.

De schoen wringt waar jij meent dat iedereen God moet zien door en met jouw ogen en dat je mensen censureren wilt. Jouw wil is koning en daarmee vergeet je dat God Koning is. Helaas is het jou niet gegeven (jaren geleden heb ik dat al tegen je gezegd) om zelfreflectie toe te passen.

Wie wind zaait, zal storm oogsten. Daarmee dien je God niet, maar je eigen EGO.

Nog even bij herhaling:

Gepost door: perihelium ()

Datum: 30 september 2012 15:33

Douce Schreef:

——————————————————-

> Ik sta niet aan de kant van mensen die het

> prikbord verzieken en de taak van de webmaster

> denken over te moeten nemen. Dat geldt voor

> gelovigen en ongelovigen. En niet omdat jij

> gelooft (of fanatieker wilt overkomen dan de

> Schriftgeleerden en farizeeërs) sta ik per

> definitie als zuster achter jouw waanzin.

>

> Douce

Voor wie is dit prikbord?

Gepost door: Douce ()

Datum: 30 september 2012 17:53

Zo te lezen van, voor en door jou. En jij terroriseert hier de boel en wilt censuur en je kunt niet accepteren dat de webmaster een beleid voert.

Je blijft maar drammen en daarmee verziek je het bord en je hebt het helemaal niet door, overtuigd als je bent van je gelijk.

Ikke ikke ikke en de rest….bah.

Douce

PS. ook zijn er mensen die het Engels niet voldoende beheersen. Ook daar wil je geen rekening mee houden, want jij beheerst het wel en dan is het toch dikke mik?

Dien je daar God mee? Nee, naast iemand staan en er niet boven, terwijl je hun voeten zou moeten/kunnen wassen. Dienen...weet je nog?

Douce