OK, dan houdt het hier op Theo, ik blijf het eens zijn.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Tsja, dan rest mij niks anders dan je te negeren en niet meer met in je debat te gaan over welk onderwerp dan ook.
>
> Spruitjes met suiker, slagroom en in pikante saus lekker doorgebakken in ranzig overjarig patatvet is heerlijk.
Tja, eens zijn kan ook nadelen hebben blijkbaar. Maar het kan misschien een onderwerp voor je zijn: Denk je ook dat ik een soort ‘meeloper’ ben ?
theo Schreef:
——————————————————-
> Nee hoor, dat denk ik niet.
>
> Dat wet ik wel zeker ook.
>
> Je bent geen meeloper evenmin as ikke maar je blijft altijd wel fatsoenlijk net as ikke meestal ook probeer.
Dat vind ik erg belangrijk, niet voor mezelf, maar de kinderen die bij ons in zware pubertijd zitten zijn er wel belangrijk in onderzoek Kan ook!
Natuurlijk zit niet iedereen dag en nacht achter zijn pc. Theo gaf mij ook wel eens antwoord .,, je reageert niet . Nee ik was toen ook een hele dag weg . Ik heb ook regelmatig mijn bezigheden hier en geen zin in pc . Veel dingen ga wel over pc . Staat ook aan hier en als ik thuis ben kijk ik regelmatig wel mijn mails , ik zit overal in en bij en in bestuur. En alles ga over de mail als er wat is . Prikborden doe ik meestal als ik even tijd heeft of als ik alleen thuis ben met een kopje thee. Maar zit niet te wachten tot dat eindelijk er weer eens iemand wat zet . . Gisteren avond keek ik even op bijbel en zag het ook . Oke dan ga ik echt niet zitten te wachten zet er iemand onderhand eens wat .. Dan zit er ook een uitknop aan . 2 min. gezien , niks , dus uit .Nu vandaag. moet ik weer weg dus de pc ga uit nu . kom ik thuis kijk ik even naar de e-.mails . en ga dan weer uit want vanavond moet ik ook weg . je zou denken waar naar toe allemaal . Nou je mag het weten naar een vereniging..Ik zeg wel eens : ik heb het nog drukker dan toen ik werkte . Waarom? . ik heb nu de tijd om andere dingen te doen ook overdag waar ik toen niet (omdat ik werkte ) aan toe kwam .
Daarbij en wil ik nog er bij vermelde . ik heb ook geen zin meer (want dan denk je soms het gaat over de bijbel , want het is een bijbelbord) Dat je uitgejouwd word , vernederd , zeggen dat je dom bent en nog meer bla bla en jij en jij Lotje . Dan denk ik basta je doet maar als ik in het echte leven zulke mensen zou ontmoeten dat was nog geen halve dag en ik zou ze links laten liggen want die mensen juist willen jou dwars zitten . En op een prikbord denk ik dan . je ziet maar. Net als in het echt , Daar trek ik niet mee op .Want als je dan even terug gaat( de tijd even neemt om eens te kijken wat hun allemaal zetten op een bijbelbord) kunnen juist die mensen niks en ook niks zetten waar het eigenlijk omgaat ,, de bijbel dus,, hoe dan ook . .maar rust heb je nodig althans dat zag ik net in de bijbel zie maar .
Rust
Rust ontvangen en rust vinden
Mattheus 11: 28/30 Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; want mijn juk is zacht en mijn last is licht.
Een fijne dag . ik sluit weer af . moet weg . En ik zie wel wanneer ik er weer bent op de borden. Kan kort zijn maar kan ook misschien een maand of wat duren . ik weet zo direct niet ( want ver vooruit kijken kan ook niet )wat op mijn pad gebeurt . Misschien ook wel als mijn wederhelft zegt we gaan even op vakantie ….. ik bedoel maar dat te zeggen ……..
fijne dag en tot ………. we zien wel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?