http://home.kpn.nl/eerstelijnspsycholoog/
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> BOAZ Schreef:
> ————————————————–
> —–
> >
> > Ja ik bedoel gratis Theo.
> > Daarom vraag ik het hier er moeten toch mensen
> > bestaan die niet alleen aan geld denken.
> > Zijn er geen mensen meer die het verschil
> kunnen
> > maken?
> >
> > Boaz.
>
> Natuurlijk zijn die mensen er wel , je moet ze
> alleen zien te vinden.
>
> Een bevriende bouwvakker of electricien is
> gemakkelijker, daar zijn er meer van.
>
> Is het een gedachte om het via je huisarts te
> proberen?
Dat is geen optie.
Bedankt Theo.
Boaz.
Ik wens je succes, maar geef je weinig tot geen kans van slagen,
waarom niet?
Niet één psycholoog zal vrijblijvend zijn/haar ‘'vingers branden’' aan iets waarin hij/zij niet verder ingevoerd is, of hij/zij moet het anoniem kunnen/willen doen, en dan ook nog gratis.
ten tweede zijn dit soort rapporten ten alle tijde zeer privacy gevoelig, of het moet een rapport zijn uit lang vervlogen tijden.
ten derde, geloof het of niet, persoonlijk ken ik twee klinisch psychologen, zij zullen het zeker niet gratis doen, en ook niet ‘'zomaar even’', al helemaal niet zonder toestemming van naasten dan wel familie.
Je leest het, er zit meer aan vast dan jij denkt.
Je zou misschien er naar toe kunnen bellen en ook vragen of er iemand dichter bij is is . of eens vragen aan je huisarts.
De kosten
Veel verzekeringen vergoeden geheel of gedeeltelijk tot een maximum bedrag per jaar. Vaak is dat 8x vergoeding per jaar in de basisverzekering. Soms wordt er 4 sessies extra vergoed, afhankelijk van uw verzekeringspakket. Sommige bedrijfsfondsen verstrekken een tegemoetkoming. Indien er ernstiger problematiek is en/of u langer durende psychologische behandeling nodig heeft, kan vergoeding aangevraagd worden bij een GGZ-instelling (bv. 1nP).
Bedrijf B wil van werknemer W af maar bedrijf B heeft geen goede redenen om werknemer W te ontslaan. En daarom speelt men de “psychologische” kaart. Beun de Haas stelt een rapportje op vol psychologie van de ijskoude grond.
Slaat wellicht nergens op. Maar die gedachte borrelde bij me op.
Maar mag een bedrijf een werknemer vanwege een psychische handicap ontslaan? Nou ja, zomaar een vraag mijnerzijds naar aanleiding van bovenstaande abstracte overweging.
Sorry dat ik mijn opborrelingen hier neer schrijf.
theo Schreef:
——————————————————-
> Als je nog een weekje kunt wachten…wat me nu te
> binnen schiet, een maatschappelijk werker (wat gen
> psycholoog is natuurlijk) ken ik wel tamelijk
> goed, die zie ik komende week.
>
>
> ALS je dat wat lijkt, dan moet je me maar
> privemailen en een heel klein tipje van de sluier
> oplichten zonder privegegevens.
Bedankt voor het meedenken maar een maatschappelijk werker is niet goed genoeg en een week duurt te lang.
Boaz.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?