Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoe zullen we de ongeborenen in de baarmoeder noemen?

• samuel

Ja dat klopt Cees, en ieder reageert verschillend.

Vastberadenheid is ook een vorm van stijfkoppigheid!

• Frederik D

Dat zijn jouw persoonlijke sentimenten, die niet door de Bijbel worden gedeeld.

Ik heb zo mijn sentimenten bij een onbevrucht eicelletje, dat geschapen is om bevrucht te worden.

• Frederik D

Dus als een pas zwangere vrouw abortus wil, dan wil jij dat dus in geen geval verbieden, al ben je het soms oneens met haar motivatie.

• samuel

Maar het is toch de functie van het eicelletje om bevrucht te worden door een zaadcelletje.

• Frederik D

Dus een jonge vrouw die menstrueert, pleegt een moord.

• theo

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dus als een pas zwangere vrouw abortus wil, dan

> wil jij dat dus in geen geval verbieden, al ben je

> het soms oneens met haar motivatie.

Moet ik dan alles in detail uitleggen?

Ik kan dat niet verbieden, die macht heb ik niet, gelukkig niet.

Ik wil dat ook niet verbieden omdat ik als man ten diepste nooit de emotie van een vrouw kan voelen, een kind in je dragen.

O wat hebben wij mannen makkelijk praten !!

—————————————-

“”Ik ben tegen abortus, ook als het om een verkrachting gaat . Ik schreeuw het van de daken en ik wijk geen duimbreed, geen concessies want waar blijven we dan. Als je het ene toelaat dan moet het andere ook en dan is het hek van de dam“”

TOT……… je eigen dochter van 14 jaar zegt dat ze zwanger is……. ???

TOT blijkt dat je eigen vrouw er psychisch aan kapot gaat ??

TOT ????

————————————————-

Als onze dochter op haar veertiende zwanger geweest zou zijn geworden dan hadden wij haar in alles gesteund, we hadden geholpen met de opvoeding of het kind zelfs alleen op willen voeden maar als ze voor abortus had willen kiezen dan zouden we ( met pijn in het hart) de beslissing aan haar over hebben gelaten. Wel in gesprek om het goed te overwegen maar geen emotionele druk uitgevoerd.

Ben ik nu duidelijk(er) ?

• samuel

Nee, en is je kennis zo beperkt dat je denkt dat alleen jonge vrouwen menstrueren?

• samuel

Dus dan ben je niet tegen abortus theo! Geeft niet, maar geef dat dan gewoon toe.

• Frederik D

Ja, duidelijk genoeg.

• Frederik D

Nee, mijn kennis is niet beperkt.

Maar ik vind het zeer vreemd om de grens te leggen bij de bevruchting en niet eerder of later.