Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

En wie staat er weer op nr ÉÉN?

• Alouette

> Ik heb respect voor iedereen.

> Maar als het gaat om een verkrachte vrouw heeft ze

> meer aan o.a. betrokkenheid.

Ja de “betrokkenheid” van religieuze stijfkoppen die haar willen dwingen het kind te baren.

> Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ik stem ook geen SGP.

Vast wel iets wat daar heel veel op lijkt. CU, CDA of PVV.

• Sietse 45

Alouette Schreef:

——————————————————-

> Er zijn ook mensen die wel gevoel hebben.

Vraag me nu af of ze zelf wel kinderen heeft.

• Douce.

Er zijn ook mensen die jou doorzien en weten dat je onder een valse nick met proxy prikt.

Kennelijk met de opzet om hier de zaak te verstieren. Welnu, daar heeft dit prikbord jou niet voor nodig, want er zijn wel enige anderen die dat patent al hebben.

Als je problemen hebt kun je deze, voor zover mogelijk, beter oplossen zonder pogingen mensen die hiermee niets te maken hebben ter verantwoording te roepen.

Verkiezingspropaganda, voor welke partij dan ook, hoort hier niet thuis. Ook is het hier geen dependance van PsyQ.

De materie is ernstig en delicaat genoeg zonder deze te gebruiken om te trappen.

Douce

• Ellen-Josee

UIteraard er zijn mensen die gevoelig genoeg zijn, om een kindje te laten leven.

• Ellen-Josee

Misschien moet je wegwezen met je (politieke) propaganda die hier niet past.

Waarschijnlijk kom je op het politiek prikbord niet goed aan je trekken?

In elk geval: wegwezen hier nu, Douce heeft gelijk.

Ellen

• Alouette

Nog zo iemand zonder gevoel die liever niet nadenkt?

> Verkiezingspropaganda, voor welke partij dan ook,

> hoort hier niet thuis. Ook is het hier geen

> dependance van PsyQ.

Als verkiezingspropaganda op de bijbel is gebaseerd, dan hoort dat hier wel degelijk thuis.

Immers, de Slobs en de Buma's en de van der Staaijs beweren dat hun politiek op “Gods woord” is gegrondvest.

> De materie is ernstig en delicaat genoeg zonder

> deze te gebruiken om te trappen.

Als je de reacties van Ellesn-Josee leest, wie trapt hier dan wie?

• Alouette

Alleen religieuze propaganda tegen abortus is hier toegestaan.

En als pro-life troela wens ik niet met andere standpunten geconfronteerd te worden, want ik hou niet van nadenken. Dat bedoel je toch?

• Alouette

Een ding is zeker. Jij bent nooit zwanger geworden door verkrachting.

• Douce.

Je lijkt vol te zitten met boosheid, agressie en negativiteit.

Alvorens om je heen te trappen en te slaan, is het wellicht een goed idee voor je het onderstaande te lezen. Vrijheid van meningsuiting schijn je alleen voor jezelf op te “eisen” (ik gebruik bewust dit woord) en deze van anderen af te doen als gevoelloos. Je trapt in je eigen val met uitsluitend vuil ergens achterlaten om je een prettig gevoel te geven. Punt.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/c67.0.403.403/p403x403/404079_171982862936999_1010390175_n.jpg

Met groet,

Douce

• Alouette

Je ontwijkt de discussie, Douce.