Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik dank God

• Gonnie

Die gedachte had ik ook Els zij verdienen elkaar, en ja zij zijn zielig en ik vergeef het hun want zij weten niet wat zij doen, hun verstand is met hen op de loop gegaan.;)

• Gonnie

:D

• Gonnie

:D. Meissie toch aan jou is niets waarachtig, weet jij zelf ook wel, jij kwam hier direct al jaren geleden met fantasie verhalen, die wij dan moesten geloven. Jij bent een grapjas. HA ha.

Weet je nog van dat Hoge Bezoek aan jou bed,grapjas.

• Gonnie

Ellen schreef o.a.:

Dat durf je van achter je veilige computer wel te schrijven maar ik durf te wedden dat je in het echie niet in de buurt van Samuel durft te komen.

Ellen grinning smiley

Hoezo Ellen, is Samuel gewelddadig.?:S

• Otis

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ellen schreef o.a.:

>

> Dat durf je van achter je veilige computer wel te

> schrijven maar ik durf te wedden dat je in het

> echie niet in de buurt van Samuel durft te komen.

>

> Ellen grinning smiley

>

> Hoezo Ellen, is Samuel gewelddadig.?:S

Het is nogal wat Gonnie, ze durft er zelfs om te wedden.:S

• theo

Het was en is een beschamende vertoning geweest gisteravond van Samuel en Ellen.

In de (wellicht ijdele) hoop dat ze dat bij nader inzien zelf ook beseffen.

• Douce.

Het liefst zou ik de andere kant opkijken. Maar…..ik kan dat niet, het was inderdaad beschamend.

Hopelijk wordt het opgepakt.

Douce

• Ellen-Josee

Ik bedoel gewoon dat Els het gesprek met Samuel niet durft aan te gaan omdat ze dan met een mond vol tanden staat.

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Het was en is een beschamende vertoning geweest

> gisteravond van Samuel en Ellen.

>

> In de (wellicht ijdele) hoop dat ze dat bij nader

> inzien zelf ook beseffen.

Wat is je probleem? Dat mijn mening van de jouwe afwijkt?

Ellen

• Ellen-Josee

Douce Schreef:

——————————————————-

> Het liefst zou ik de andere kant opkijken.

> Maar…..ik kan dat niet, het was inderdaad

> beschamend.

> Hopelijk wordt het opgepakt.

>

> Douce

Nou misschien dat je het dan meteen even op kan pakken, wat vond je precies zo beschamend?

Doe maar vooral van mij want Samuel is er momenteel niet. Dus ik kan niet voor hem praten.

Was het dat ik er iets tegen had dat Miesje hier een lomp verhaal deed over haar abortus met de breinaald, of was het omdat ik de ‘waarom levensvragen’ in het licht van Jezus Christus nogal kinderachtig vind.

En dat dan bepaalde mensen hier vooraan staan om dit op zichzelf te betrekken, voortdurend hatelijke opmerkingen richting Samuel, mij en nog wat anderen makend ook als wij er niet bij zijn.

Nog even de boel hier doorgekeken en vraag mij echt af, wat en wie jij nu eigenlijk zo beschamend vindt: http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,15859809,15870335,page=4#msg-15870335

Ellen