Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• samuel

Nee het is zomer op dit moment, en ik heb vrijdag altijd tijd, en ik heb geen onderdan zoals jou theo, ik zit gelukkig niet zo in elkaar als jij!

En daarbij ik ben niet onder de wet, en als jij dat wel bent dan heb jij een probleem en niet ik dus, en zeker onze vriend Fred, want er staat geschreven: dat de wet er is voor de ongelovigen, of ga je dat nu ook weer ontkennen theo?

• samuel

theo Schreef:

——————————————————-

> Hahahaha, het blijft lachen met jou, ik zeg het

> niet snel over een mens maar je bent een

> opgeblazen kikker.

En jij lijkt op een ouwe latente flikker!

>

> Je gaat ze niet uitroeien, niet stenigen, de kogel

> niet geven, je voldoet niet aan Gods wetten, nou

> ja wel selectief natuurlijk en je pakt mij, pardon

> ..je DENKT mij te kunnen pakken op een niet

> letterlijk verwoord woord.

Als je je gepakt voelt dan zal dat wel een reden hebben!

>

> Verder alles goed daarboven op jezelf gebouwde

> troon?

Jij bouwt mijn troon telkens hier, ik neem hem niet aan van jou, wat dat betreft neem ik i zeer weinig van je aan gezien het gene wat je brengt.

• theo

Wat wil je nu weer beweren Samuel? Dat je het oude testament gewoon aan de kant schuift Samuel? Nee toch? Het oude testament niet serieus nemen ? De gehele bijbel niet als gezaghebbend erkennen Samuel?

Foei Samuel.

• theo

Natuurlijk neem je niks van me aan, je neemt niks aan van wie dan ook want jij bent de beste en je weet alles al als de beste , niemand kan aan jouw tippen Samuel.

• samuel

Waar zie je mij iets ontkennen theo? Ik neem de Hele Bijbel serieus, zou je ook eens moeten doen, je schuift te veel aan de kant!

En de Bijbel verteld mij dat ik niet onder de wet ben, ga je dit ontkennen theo? Of is dit dan weer niet gezaghebbend omdat het jou niet uitkomt?

• samuel

Dit is nu een van die redenen waarom men überhaupt niks van jou moet aannemen, je bent een charlatan.

• theo

Nee Samuel.. jij neemt de gehele bijbel niet serieus Samuel maar dat durf je niet te erkennen.

Maakt mij verder niet uit hoor. je blijft voor mij een even goede vent, zelfs als opgeblazen kikker.

• Stefan

samuel Schreef:

——————————————————-

> Waar zie je mij iets ontkennen theo? Ik neem de

> Hele Bijbel serieus, zou je ook eens moeten doen,

> je schuift te veel aan de kant!

>

> En de Bijbel verteld mij dat ik niet onder de wet

> ben, ga je dit ontkennen theo? Of is dit dan weer

> niet gezaghebbend omdat het jou niet uitkomt?

God ziet het hart aan. Het lijkt zo simpel..

Gal 5

Want het vlees begeert tegen de Geest, en de Geest tegen het vlees; en deze staan tegen elkander, alzo dat gij niet doet,

wat gij wildet.

Gal 5,18

Maar indien gij door de Geest geleid wordt, zo zijt gij niet onder de wet.

Gal 5,25

Indien wij door de Geest leven, zo laat ons ook door de Geest wandelen.

• samuel

Dus je bevestigd wat ik al opperde, je ontkent dat de hele Bijbel gezaghebbend is, maar alleen teksten die wat jij als gezaghebbend acht.

Je blijft een echte charlatan theo, en dat benadruk je keer op keer.

Geeft niet ieder moet zich eens verantwoorden voor zijn verantwoordelijkheden aangemeten of gekregen!

• samuel

Mooi hoor, nu nog door de Geest leven thomas!