Dus het kind is de dupe omdat de ouders een levenswijze hebben die de pastoor niet pikt ? !
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMijn inziens wel (buiten het feit om dat de kinderdoop geen Goddelijke waarde heeft) zou het toch kunnen dat die pastoor het een en ander meeneemt in zijn gedachte wat ik al eerder postte, komt bij veel geestijke RK's weten nu inmiddels ook wel dat de kinderdoop geen waarde heeft (maar voor het oog van de wereld dat niet willen erkennen), ik mag aannemen dat zij nu meer de Bijbel lezen (bezitten) als vroeger.
Ja hoor, dan blijf je toch gewoon het item waar het over gaat ontwijken door mij de bal toe te spelen zodat je geen antwoord hoeft te geven zoals gewoonlijk.
Het gaat niet over kinderdoop welus/nietus, het gaat over kinderdoop van een gelovig RK lesbisch stel.
Maar als je geen antwoorden hebt of durft of kunt geven..zoals gewoonlijk…je bent het niet verplicht maar ik word er zo moe van, zo moe van jouw manier van discussievoeren.
Nee de kinder/babydoop is geen vervolg van de besnijdenis, het is een romeins overblijfsel, en een door de mens in gestelde traditie, de doop is door Johannes de Doper juist bij besneden mensen gedaan, de Israëlieten, dus kan het nooit als een in de plaats voor besnijdenis of als vervanging van besnijdenis gelden.
De doop is een bewuste keuze van een persoon, net zoals het dus in den beginne geschiede.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?