Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• samuel

Flikker is mijn ogen ook geen scheldwoord en in jou en theo`s kringen ook niet toch! Of tast je nu volledig in een duistere kamer?

• samuel

Wie weet, wellicht gaan ze je wel ontslaan.

• Frederik D

Waar liefde woont, gebiedt de Heer zijn zegen. Maar dat is dus niet zo?

Als je mij in het verleden goed had gelezen, dan had je begrepen dat ik niet van exhibitionisme hou.

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Waar liefde woont, gebiedt de Heer zijn zegen.

> Maar dat is dus niet zo?

Ware liefde, geen tegennatuurlijke liefde die overigens geen liefde is maar lust, en dat is zeer goed omschreven in de Bijbel.

>

> Als je mij in het verleden goed had gelezen, dan

> had je begrepen dat ik niet van exhibitionisme

> hou.

Je kan zoveel zeggen, je bent ook geen wetenschapper al profileer je jezelf als wel.

• Gonnie

Nee jij hebt jouw discipelen die voor jou buigen, niet waar ‘'Meester’'.

• Frederik D

En de aarde is plat, dat heeft de Bijbel ook zeer goed beschreven.

Maar homoseksuele liefde is vaak zeer oprechte echte liefde. Kijk jij wel eens om je heen? Verdiep jij je wel eens in anderen? Het is volslagen bezijden alle werkelijkheid om te beweren dat homoseksualiteit geen liefde maar lust is. Vanwaar je afschuw van realisme?

De natuur van homoseksuelen is een homoseksuele natuur. Dus hoezo tegennatuurlijk?

Weet je trouwens wat wel tegennatuurlijk is? Het bovennatuurlijke.

Ik hou van feiten en van gezonde argumenten. Zou jij ook moeten doen. Maar helaas heb jij meer op met ficties en ongezonde “argumentaties”.

• theo

Een homo met een vrouw is tegennatuurlijk.

Een lesbienne met een man is tegennatuurlijk.

• Frederik D

Precies.

En er zijn ook homoseksuele dieren.

• samuel

Inderdaad niet waar!

• samuel

Nou begin je alweer dingen te roepen die niet in de Bijbel staan, ik kan nergens in de Bijbel lezen dat de aarde plat is. Waar staat dat dan in de Bijbel?

Er is geen natuur van homoseksuelen, het is een tegennatuurlijke natuur, een anti-natuur!

De rest van je betoog is niet aan mij besteed, ik geef er niet zo veel om wat jij persoonlijk denkt, of denkt te weten.