Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Erfzonde?

• Johanan

Kinderen zijn tot een bepaalde leeftijd geheiligd in de ouders,1 Kor 7:14;…dat is ook nog leeftijd gebonden.

Heeft te maken met hoe snel een kind zich ontwikkeld.

Ouders daar in tegen zijn verplicht hun kinderen Gods wetten bij te brengen;…Deut 6:6-9.

Johanan.

• CU

Dus Jezus heeft het volgens jou helemaal fout?

Mat 19:14.

…… Laat de kinderen geworden en verhindert ze niet tot Mij te komen, want voor zodanigen is het Koninkrijk der hemelen.

De kinderen komen wel in het Koninkrijk der Hemelen ondanks dat het volgens jou vazallen van de duivel zijn. Want wie niet voor mij is, is tegen mij, nietwaar?

• CU

Het komt er op neer dat Samuel geen raad weet met de topic, en met de uitspraak van Jezus.

• samuel

Ik meen toch steeds te lezen dat jij kinderen vazallen van de duivel noemt, leg dus geen woorden van jou bij een ander in de mond!

En ik weet wat Jezus zegt, en waar het in de Bijbel staat, en wat het inhoud, ik lees namelijk de gehele tekst, zou je ook eens moeten doen.

• samuel

Begrijp je het zelf wel? Je hebt het over baby's ! Leg eens uit hoe die tot Jezus moesten komen?

• CU

Daar gaat de topic over. Maar daar ga je niet op in.

Je haakt pas in als Frans reageerde. Lekker veilig.

• samuel

Frans kwam met een goede reactie, dat kan ik van jou niet zeggen, net als je topic.

Het is niet echt iets om op te reageren, het slaat namelijk nergens op, en is meer een hersenspinsel van iemand die zwaar verbittert is en zijn zondige natuur wil verbergen door leugens te verspreiden. Maar dat is wat ik ervan denk.

• CU

Wie niet voor mij is, is tegen mij. En wie tegen Jezus is is in handen van de satan, toch? Dan ben je een vazal van de duivel. Diverse evangelisten die dan in een samenkomst dergelijke uitspraken doen, behoren daarbij natuurlijk enige schuim aan de mondhoeken te hebben om indruk te maken en geloofwaardig over te komen..

Psalmen 51:7

Ik was al schuldig toen ik werd geboren, al zondig toen mijn moeder mij ontving,

Zie, in ongerechtigheid ben ik geboren, in zonde heeft mijn moeder mij ontvangen.

Hier lees je dat over zondige kinderen, babytjes. En toch mochten ze bij Jezus hun promotie afhalen ondanks dat ze schuldig waren vanaf de geboorte. Toch vervelend voor je dat zondige kinderen zonder onderricht van een evangelist toch naar het koninkrijk mogen. Ze zijn nota bene niet eens gedoopt, hebben niet de Heilige Geest ontvangen en zijn niet wedergeboren. Kinderen maken je dus werkeloos.

• CU

samuel Schreef:

——————————————————-

> Maar dat is wat ik ervan denk.

Dat denken van je is je probleem en gaat tegen de doelstelling van Jezus in. Want Jezus had het niet zo op met denkers als schriftgeleerden en farizeeën.

Jezus leerde om daders van het woord te zijn. Helaas niet aan jou besteed zoals blijkt uit je onvermogen je teweer te stellen tegen de topic.

• samuel

CU Schreef:

——————————————————-

> Wie niet voor mij is, is tegen mij. En wie tegen

> Jezus is is in handen van de satan, toch? Dan ben

> je een vazal van de duivel. Diverse evangelisten

> die dan in een samenkomst dergelijke uitspraken

> doen, behoren daarbij natuurlijk enige schuim aan

> de mondhoeken te hebben om indruk te maken en

> geloofwaardig over te komen..

Ik denk niet dat jij kan bepalen wat behoort of niet!

>

>

> Psalmen 51:7

>

> Ik was al schuldig toen ik werd geboren, al zondig

> toen mijn moeder mij ontving,

>

> Zie, in ongerechtigheid ben ik geboren, in zonde

> heeft mijn moeder mij ontvangen.

Ja koning David heeft het goed gezien, nu jij nog.

>

> Hier lees je dat over zondige kinderen, babytjes.

> En toch mochten ze bij Jezus hun promotie afhalen

> ondanks dat ze schuldig waren vanaf de geboorte.

> Toch vervelend voor je dat zondige kinderen zonder

> onderricht van een evangelist toch naar het

> koninkrijk mogen. Ze zijn nota bene niet eens

> gedoopt, hebben niet de Heilige Geest ontvangen en

> zijn niet wedergeboren. Kinderen maken je dus

> werkeloos.

Dat staat er niet dat verzin jij!