Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Draait de zon om de aarde, of draait de aarde om de zon?

• punky abaya

niks is natuurlijk of vanzelfsprekend, dat atomen draaien is 1 ding, dat ze elke nacht weer in het lichaam geordend bij elkaar blijven is ronduit een mysterie.

Plato had inderdaad goed door dat het Atlantis verhaal op waarheid berustte. Hij was er de man niet naar om slappe praatjes te verkondigen.

Discussieren met jou is net zoiets als een hijskraan vragen of hij zwanger is.

• theo

Een mannelijke zwangere hijskraan is bijna ( BIJNA) net zo geloofwaardig als aliens en graancirkels en UFOOS en Atlantis.

Toch?

• punky abaya

ik dacht het niet

• theo

O

• Frederik D

Atlantis is een morele legende, geen geschiedsschrijving.

• Frederik D

Want jij hebt souvenirs uit Atlantis?

• punky abaya

Atlantis IS dit, aliens ZIJN dat, zo praat je de hele tijd; je praat of je de bijbel zelf hebt geschreven. Straks ga ik nog geloven dat je zelf je schoenen strikt en je eigen brood smeert. Professor van de Universiteit voor Bloemkoolkunde.

• punky abaya

mocht niet door de douane. Ik heb alleen een 16 potige gierzwaluwspin mee gejat van Atlantis die zo giftig als dat als hij jouw in je kont bijt, je hele familie wordt uitgeroeid.

Je krijgt eerst rode pukkels op je billen, daarna gaat je piemel buikspreken in gezelshacp en na een week vallen je haren uit, je tanden en je oren worden paars. dan is het te laat. Het enige medicijn is te vinden op Mars.

• Frederik D

Dat verhaal is een stuk waarschijnlijker dan je verhaal over Atlantis.

Waar lag Atlantis? Hoe was het daar? En hoe kwam Plato aan kennis over Atlantis?

Is het jou onbekend dat zowat elke cultuur verhalen heeft over het paradijselijk verleden? Jawel, ook vroeger was vroeger beter.

• Frederik D

Ons brein lijkt veel op een bloemkool. Dus inderdaad, breinkunde.