http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aJdwHdtrUok
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk heb je in je andere topic daar antwoord op gegeven, hoe dat zit met satan.
Dus dat kan je nog lezen en als aanvulling zou ik er nog aan toe willen voegen; dat satan wel iemand zo kan beinvloeden dat die voor hem gaat typen.
Wat Theo betreft heb je gelijk; die is gewoon stomvervelend bezig. Ik zou er haast wat van gaan denken… (zie bovenstaande)
Groet, Ellen
Zou het zo kunnen zijn dat God als hoogbejaarde grijsaard niet zoveel meer heeft met computers?
En dat Satan als energieke, leergierige jongeling nog wel openstaat voor nieuwe ontwikkelingen? En dus wel een mobieltje heeft, precies weet hoe je Windows met virussen en Paarden van Troje naar je hand kunt zetten etc. etc.
dit is wat robbert schrijft en zo zie ik het scenario van satan achter de compute ook voor me, met of zonder knoppen:
…“Robbert ging later weer achter zijn computer zitten voor het gesprek met Nancy, en toen leek het alsof de computer plotseling overgenomen werd. Er verscheen plotseling in beeld een youtube-filmpje, het was een fragment uit het NOS journaal, uit 1989 over een ufo-landing die had plaatsgevonden in Rusland waar vele kinderen getuige van waren tussen de flatgebouwen in.”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?