Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de vergeestelijking van satan

• punky abaya

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aJdwHdtrUok

• Ellen-Josee

Ik heb je in je andere topic daar antwoord op gegeven, hoe dat zit met satan.

Dus dat kan je nog lezen en als aanvulling zou ik er nog aan toe willen voegen; dat satan wel iemand zo kan beinvloeden dat die voor hem gaat typen.

Wat Theo betreft heb je gelijk; die is gewoon stomvervelend bezig. Ik zou er haast wat van gaan denken… (zie bovenstaande)

Groet, Ellen

• Gonnie

Zou het ook zo kunnen zijn dat satan zich voor doet als een echte christen, maar onder tussen probeert mensen van het geloof af te brengen met hun verkondiging dat God onverzoenlijk is.?:S

• theo

Hahahaha, ik leg de vinger op de zere plek en dan rest er blijkbaar niks meer dan een persoonlijk sneertje.

Leuk, doorzichtig ook, dat ook maar ook leuk om te lezen hoe mensen omgaan met zere plekjes .

• samuel

Niet jij legde de vinger op de zere plek maar Ellen, want ze heeft gelijk.

En dan is het inderdaad leuk te lezen hoe mensen omgaan met die zere plekjes.

• Miracula

Zou het zo kunnen zijn dat God als hoogbejaarde grijsaard niet zoveel meer heeft met computers?

En dat Satan als energieke, leergierige jongeling nog wel openstaat voor nieuwe ontwikkelingen? En dus wel een mobieltje heeft, precies weet hoe je Windows met virussen en Paarden van Troje naar je hand kunt zetten etc. etc.

• LeSage

Is het dan niet zo?

• punky abaya

dit is wat robbert schrijft en zo zie ik het scenario van satan achter de compute ook voor me, met of zonder knoppen:

…“Robbert ging later weer achter zijn computer zitten voor het gesprek met Nancy, en toen leek het alsof de computer plotseling overgenomen werd. Er verscheen plotseling in beeld een youtube-filmpje, het was een fragment uit het NOS journaal, uit 1989 over een ufo-landing die had plaatsgevonden in Rusland waar vele kinderen getuige van waren tussen de flatgebouwen in.”

• punky abaya

heb jij wel een visum om hier te prikken

• Miracula

Satan helpt mij een handje, omdat hij, beter dan ik, weet hoe internet werkt.