Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

internet spoken

• Ellen-Josee

punky abaya Schreef:

——————————————————-

> Satan kan stomweg niets zonder onze medewerking

>

> pardon, Job had zijn handen vol aan hem. Overigens

> is dat iets voor een andere discussie.

Ja maar satan liep daar niet lijfelijk rond en internet was er al helemaal niet.

• Douce.

Die ufo satan heeft in elk geval een ontelbaar aantal secondanten, dienaangaande vaar ik op zeker.

Douce

• Ellen-Josee

Je bedoelt dat je een goede fire-wall op je computer hebt?

Ellen ;)

• punky abaya

wat is een secondant

• theo

Al met al..ik heb nog nooit iets gehoord of gelezen dat God onze Schepper mooie dingen via een toetsenbord heeft gedaan.

Nou kan ik het mis hebben, ik lees niet alles laat staan dat ik alles zou weten maat het is wel opvallend dat satan dit soort trucjes wel kan en God onze Schepper niet.

Toch??

• punky abaya

je hebt er een smiley achter staan maar ik vind het helemaal niet zo grappig. Satan gaat straks incarneren in de anti christ. Dit wil niet zeggen dat hij ons nu niet kan lastig vallen.

Je voert de discussie niet helemaal eerlijk, nee natuurlijk had Job geen internet maar hij had wel geiten en kippen.

• punky abaya

omdat staan de heer van deze wereld is en jezus NOG niet maar in het verborgene werkt.

• theo

Dus satan heeft meer macht dan Jezus en/of God.

Satan kan via internet kwade dingen doen maar God en/of Jezus kunnen geen mooie dingen doen via internet en moet(en) machteloos toekijken.

Knarsetandend toekijken zo vermoed ik dan.

• punky abaya

ik denk dat satan af en toe heel aards bezig is.

• Ellen-Josee

Ik was al bang dat je die smiley niet leuk zou vinden… Maar je moet maar zo denken; als ik een smiley plaats is dat niet jouw schuld.

Ik ben niet bang voor satan, hij is altijd zo weg als ik hem even toespreek en hem wijs op zijn positie.

Job had inderdaad geiten en kippen, gingen die niet allemaal dood?

Nou mijn internet doet het trouwens nog steeds uitstekend, dus je kunt dat als een proefje zien.

Mijn internet doet het heel goed, satan kan daar niets aan veranderen.

Zie je wel?