Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

internet spoken

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dus Satan kan niets?

Niet op dat gebied.

• punky abaya

beste ellen,

ik probeer juist uit te leggen dat satan dat wel kan. Zonder toetsen kan hij het internet manipuleren, ook dit prikbord. Net of satan´s doen en laten afhankelijk is van jouw voorstellingsvermogen.

gr.

• punky abaya

tuurlijk spoor ik niet

• punky abaya

en overigens wie zegt dat satan geen toetsenbord heeft… wie weet wat hij allemaal wel heeft.

• theo

God, onze Schepper kan het niet maar antigod satan kan het wel.

Ik blijf mij altijd verbazen hoeveel gelovigen er zijn die God als een machteloos godje neerzetten en van satan een oppergod maken.

• punky abaya

waar jij je allemaal niet over verbaast, en dat heb ik helemaal niet gezegd, man, lees eerst het stuk maar eens voordat je weer appelflapt

• Ellen-Josee

punky abaya Schreef:

——————————————————-

> beste ellen,

>

> ik probeer juist uit te leggen dat satan dat wel

> kan. Zonder toetsen kan hij het internet

> manipuleren, ook dit prikbord. Net of satan´s

> doen en laten afhankelijk is van jouw

> voorstellingsvermogen.

>

> gr.

Jij doet alsof satans doen en laten afhankelijk is van zijn eigen voorstellingsvermogen.

Maar in die truuk van de satan, daar trap ik niet in.

Hij leest trouwens wel mee en dan kan hij zien dat hij bij mij geen poot aan de grond krijgt, maar dat jij wel in hem gelooft dus onder zijn invloed. Zo werkt dat.

En nu zit ik zijn werk hier ook nog te traineren ineens. Dat durf ik dus gewoon te doen.

Satan kan stomweg niets zonder onze medewerking.

Ellen

• punky abaya

Satan kan stomweg niets zonder onze medewerking

pardon, Job had zijn handen vol aan hem. Overigens is dat iets voor een andere discussie.

• Ellen-Josee

Denk jij dat satan echt materieel bestaat?

Ik bedoel; in het vlees gekomen is :D

• theo

Dus onze Schepper is toch machtiger dan satan?