Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

hemelse machten beginnen te intimideren (vrijdag 13de)

• Frederik D

Straks word je nog ontvoerd door aliens. Stuur je ons een ansicht vanaf planeet Niburu X?

• rudi bijbelstudie

als dat zo was , dan ging ik wel naar de kerk

• keessie

Ja eigenlijk heet ik pinnokio

• Frederik D

Dat is geen excuus maar gewoon een berichtje dat hij te emotioneel is. Verder blijft hij bij zijn standpunt.

Robbert van den Broeke is een louche lijkenpikker. En ik begrijp dat nabestaanden van overledenen emotioneel worden.

• Frederik D

Want niets wordt door gelovigen meer gevreesd dan vrolijke, onderbouwde spot.

• theo

Theo klets maar wat.

Zo is dat.

Dat sommige van mijn medegeloofsgenoten meer macht toeschrijven aan duivel of satan of tegenstander of antimachten “het kwaad” of hoe jullie het allemaal ook mogen noemen dan aan onze Schepper vind jij geen geklets?

• keessie

Soms moet je de juiste waarde weten te schatten Theo, maar je bent nooit te oud om te leren.

• Frederik D

Zo, zeg, de grote Robbert nog wel. Nou, kijk maar uit. Straks stuurt Robbert heuse genverbranders op hen af. Genverbranders, brrrrrrrrrrrrr. Heel eng. GENVERBRANDERS.

Kom, Robbert,stuur GENVERBRANDERS op die lui af.

• Frederik D

Overigens is het Robbert van den Broeke die lijken pikt.

• theo

Aai noo