Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

hemelse machten beginnen te intimideren (vrijdag 13de)

• theo

Als ik jou was ( maar dat ben ik natuurlijk niet) zou ik alles maar snel gaan wissen voordat “ze”er achter komen.

• keessie

http://www.youtube.com/watch?v=2PnfIL6WmGM&feature=player_embedded

• rudi bijbelstudie

hoe doe je dat?

• theo

Op bericht wijzigen klikken , het bericht komt te voorschijn, alles selecteren en dielieten.

• rudi bijbelstudie

Misschien doe ik dat morgen zeker of ik stuur een mail aan de webmaster. Maar ik denk dat het ook belangrijk is dat andere gelovigen weten wat er gaande is.

ik neem risico met zo'n posting maar jij neemt ook risico als je het niet serieus neemt.

• keessie

ik doe net of ik het niet weet, of dat ik het vergeten ben.

• rudi bijbelstudie

wat je doet is aan jou

• theo

Ik zal als superhandige doe hetzelver met gezwinde spoed een schuilkelder bouwen.

• rudi bijbelstudie

jouw stompzinnige reacties passen niet bij de angst die colin andrews op dit moment voelt en die openlijk zijn excuses aanbiedt aan ROBBERT. Waar blijft de Universiteit van LONDON nou met hun conclusies.

I admit to having an emotional reaction to seeing my mate used in such a manner which compelled

me to join the Delgado family in repudiating the claim. I am sure I could have been less emotional,

and yet, extraordinary claims require, if not extraordinary proof, at least some proof of their

veracity.

• theo

Ik neem het ook absoluut niet serieus.

Maar ach, troost je met de gedachte dat velen ook de spot drijven met mijn geloof.