Frans schreef:
Waar is mijn oordeel dan Samuel?
Is het niet gewoon zo dat je mij niet moet ?
Is het gewoon dat je mij niet moet Frans?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDat klopt Samuel, daar heb je zelf voor gezorgd, mijn opmerkingen waren oprecht en nogmaals zonder oordeel. Je kan geen vermaning verdragen terwijl je ze wel graag geeft.
Als het je wat spannend wordt ga je insinueren, dat moet ik niet. ik sta voor eerlijkheid en openheid zoals ik door de bijbel geleerd heb, je hebt een duister randje waar ik niet mee om kan.
Hopelijk ga je daar in de toekomst iets eerlijker mee omgaan, ik wens het voor jou en je medegelovigen.
Elk mens dat geraakt is door het Woord, daarin zal het Woord moeten behouden worden; de grond moet vruchtbaar zijn, wil het zaad groeien.
De parabel over de zaaier is in zijn beeldtaal duidelijk.
Wat er gebeuren kan, is dat het zaad overwoekerd raakt.
Inderdaad een serieuze zaak voor de eigen ziel, om naar te kijken, want wiens glans verkondigd men -ten koste van de naaste-..
Welke heer dient men hiermee, om de ander inderdaad te verlagen door zichzelf te verhogen. Want Wie moet er verhoogd worden.
Welke tongen worden getoond; de oude van het vuur van de oude mens, of de Nieuwe tongen, de Geest.
Mat. 13
Ziet, een zaaier ging uit om te zaaien.
4 En toen hij zaaide, viel een deel van het zaad bij de weg; en de vogels kwamen en aten dat op.
5 En een ander deel viel op steenachtige plaatsen, waar het niet veel aarde had; en het ging terstond op, omdat het geen diepte van aarde had.
6 Maar toen de zon opgegaan was, zo is het verbrand geworden; en omdat het geen wortel had, is het verdord.
7 En een ander deel viel in de doornen; en de doornen groeiden op, en verstikten het.
8 En een ander deel viel in de goede aarde, en gaf vrucht, het een honderd-, het ander zestig-, en het ander dertig voud.
9 Wie oren heeft om te horen, die hore.
Gepost door: samuel ()
Datum: 09 juli 2012 19:46
Frans Schreef:
——————————————————-
> Waar is mijn oordeel dan Samuel?
Je wil er niet aan zie ik!
>
> Is het niet gewoon zo dat je mij niet moet ?
Ik zou jouw dezelfde vraag kunnen stellen, en daar weten wij beiden wel het antwoord op Frans.
>
> Nogmaals overkomen in je teksten als gemeen is een
> omschrijving, geen oordeel naar jou als persoon.
Je blijft aan de gang Frans!
Nee iemand neerzetten als gemeen overkomend is een persoonlijke bevinding en oordeel, ik vindt jou gemeen overkomen zeg je, dat is een oordeel Frans, en daar kan je lang of kort over bomen.
> Wat is er moeilijk aan te begrijpen?
Je hebt je vermaning gehad, voor de rest zie je maar, je weet wat de Bijbel zegt in deze.
Dat begrijp je toch wel Frans!
Zoals je kan lezen wist ik al dat je met voorbedachte rade werkt Frans, het is een huichelachtige daad wat je doet, iets insinueren waar je zelf aan schuldig bent, het is goed dat je dat toegeeft, dan ben je op de juiste weg, overigens verontschuldig je maar niet bij mij, maar bij de Heer, die ziet het hart aan weet je nog!
Haat en rancune zijn dodelijk Frans denk daar maar aan , als je het over medegelovigen hebt!
Ik ga het zien van jou, en zo niet, zal ik je weer komen vermanen, als het moet 7 x 70 keer!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?