Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bloed

• Frederik D

Het WTG is een mentale gevangenis. Kijk naar Daan.

• samuel

Ik woon niet in Enkhuizen. :D Maar waar het om gaat als je dit van deze religies accepteert hun principes, accepteer dan ook de bloedtransfusie weigering de principes van de JG`s, dat is immers ook een religie.

• samuel

Pardon, wat is dit nu weer voor een insinuatie? Ellen heeft gewoon een principe geen bloedtransfusie en onderbouwt dat met de bezwaren die zij heeft tegen bloedtransfusie. Ik denk niet dat jij ook maar enige medische kennis bezit, en dat Ellen meer kennis heeft op medisch gebied dan jij zou willen toegeven toch!

• Frederik D

Dat bloedtransfusieverbod leidt tot dodelijke slachtoffers.

• Frederik D

Ook jij gaat voorbij aan de kern.

En Ellen heeft geen medische en geen wetenschappelijke kennis. Zoals zo vaak overspeelt Ellen haar hand. Paramedisch

personeel is geen medisch personeel.

Wie een levensreddende bloedtransfusie weigert, of voor zichzelf of voor een ander, is schuldig aan moord.

• samuel

Met alcohol op autorijden ook!

• samuel

Wie abortus toelaat en ondersteunt is schuldig aan moord.

• Frederik D

Ja, klopt. Ik ben ook tegen alcohol in het verkeer. Hopelijk jij ook.

• samuel

Ik ben tegen alcohol voor het verkeer,en tijdens het verkeer dus in het verkeer. ik ben van mening zero tolerance, geen druppel.

• Frederik D

En elke ongestelde vrouw is ook schuldig aan moord. Ze had op haar minst zich kunnen laten bevruchten door een hitsige priester of een hanige evangelist.